mobiele datanetwerk activeren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag m'n iPhone 4 ontvangen i.c.m. web n walk, maar na activatie van de nieuwe sim kan ik wel bellen maar heb ik geen mobiel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobiele datanetwerk activeren
Vandaag m'n iPhone 4 ontvangen i.c.m. web n walk, maar na activatie van de nieuwe sim kan ik wel bellen maar heb ik geen mobiel internet. Ik krijg de melding: "mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk". Heeft iemand hetzelfde gehad en een oplossing?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je APN-instellingen al ingevoerd onder Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiel Datanetwerk -> Mobiele data ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen instellingen voor APN. Ik kan alleen 3G aan- of uitzetten en Mobiele data aan- of uitzetten. Nergens APN, wel VPN.
Kan dat iets te maken hebben met de instellingen die T-Mobile er al opgezet heeft? Laatst gewijzigd door rocksnor; 18-09-10 om 14:25. |
|
||||
|
||||
Onder 'Mobiele Data' moet je normaal Mobiel Datanetwerk zien staan. Klopt dat niet?
|
|
|||
|
|||
Nee, onder mobiele data staat dataroaming.
|
|
|||
|
|||
ik heb hem moeten bellen voor men nieuwe sim te activeren. maar werkte meteen perfect.
had je van te voren ook al een aboo. lopen bij t-mobile? miss dat het anders nog niet helemaal rond is met het internet pakket? |
|
|||
|
|||
Ik had inderdaad al eerder een ander abo bij t-mobile, ik heb verlengd met een relax online abo + web n walk. Ik heb gistermiddag de sim geactiveerd via internet.
|
|
|||
|
|||
denk dat je beter even kunt langs gaan bij een t-mobile zaak vanmiddag?
lijkt me het makkelijkst als je geen verbinding kunt krijgen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd om je netwerkinstellingen te resetten?
Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen |
|
|||
|
|||
Het is opgelost. Ik herinnerde me dat ik bij het vorige abo ooit eens datagebruik heb laten blokkeren. Dit omdat ik geen data-abo had. Bij m'n nieuwe abo stond dit blijkbaar nog steeds geblokkeerd. Even gebeld met de klantenservice en nu werkt het! Allemaal bedankt voor de reacties!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ben: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Bubbly | Overige providers Nederland | 14 | 08-10-11 17:48 |
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | clausiem | iPad algemeen | 17 | 13-01-11 15:44 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | BfromB | iPhone algemeen | 16 | 03-03-10 15:05 |
|
|