iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Klantenservice zakelijk T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/72423-klantenservice-zakelijk-t-mobile.html)

Juan-Paolo 20-09-10 16:20

Klantenservice zakelijk T-Mobile
 
Sorry, even mijn hart luchten.
Voor mijn kantoor heb ik donderdag een BlackBerry aangeschaft.
Tot nu toe kan ik geen account maken, en kent T-Mobile mijn nummer niet, dus ik bel de KS.
Eerst 20 minuten in de wacht. Krijg ik een mevrouw aan de lijn die na 5 minuten beseft dat zij alleen voor particulier is, en zal me door verbinden. Weer 10 minuten in de wacht. Krijg een meneer die , na uitleg van mij, beseft wat er aan de hand is. Hij wil mijn nummer activeren, en vraagt:"heeft u een momentje?" Heb ik, wat kan ik anders?
Hij denkt mij op mute te zetten, maar ik hoor alles wat er gezegd wordt. (hij is echt druk met mijn probleem bezig) Wil mij op een gegeven moment terug pakken, maar zet mij in plaats daar van weer in de wacht. Na 10 minuten neemt er een mevrouw op. Ik uitgelegd dat er al een collega bezig is. "Ja maar meneer, dit is afdeling particulier. Ik verbind u wel even door....." Wel vond ze dat ze er wel een zooitje van hadden gemaakt.
Komt ze na een paar minuten weer terug." Meneer, er is geen doorkomen aan. Het best belt u over een half uur terug. dan is het rustiger. Bel wel de zakelijke klantenservice, anders komt u toch weer bij mij. Een prettige dag verder" Grr, dit nummer had ik ook gebeld!
En hier zit ik dan. 50 minuten later en geen steek verder
Straks maar nog een keer proberen. Ik heb toch niets beters te doen.........

Delvenaartje 24-09-10 13:21

0800-7123, krijg je de KS van T-mobile, maar weet niet of dit voor de zakelijke afdeling is.. tis het interne nr van T-mobile winkels -> KS :p

karel apple 24-09-10 14:39

0800 - 7112 voor zakelijke markt
0800 - 8102 nog geen tmobile klant (gewoon bellen!)
0800 - 8104 werkte bij mij heel goed en werd goed geholpen!

Delvenaartje 24-09-10 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karel apple (Bericht 568944)
0800 - 7112 voor zakelijke markt
0800 - 8102 nog geen tmobile klant (gewoon bellen!)
0800 - 8104 werkte bij mij heel goed en werd goed geholpen!

Heb je ze ook van andere providers? bijv. Hi?
:d

karel apple 24-09-10 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 569006)
Heb je ze ook van andere providers? bijv. Hi?
:d

hmm, helaas.:P

Juan-Paolo 25-09-10 08:14

Ik heb ze gelukkig niet meer nodig gehad. Na 6 (!) dagen werd eindelijk alles geactiveerd.
Nu is het wachten op de iPhone. Donderdag komt hij. Gelukkig kan ik me tot dan vermaken met de BlackBerry. Best wel een leuke telefoon. Mijn MDA3 ligt al werkeloos in de hoek......

Die telefoonnummers onthoud ik wel. Ze komen binnenkort vast van pas denk ik!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.