Klantenservice zakelijk T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, even mijn hart luchten. Voor mijn kantoor heb ik donderdag een BlackBerry aangeschaft. Tot nu toe kan ik geen account maken, en kent T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
||||
|
||||
Klantenservice zakelijk T-Mobile
Sorry, even mijn hart luchten.
Voor mijn kantoor heb ik donderdag een BlackBerry aangeschaft. Tot nu toe kan ik geen account maken, en kent T-Mobile mijn nummer niet, dus ik bel de KS. Eerst 20 minuten in de wacht. Krijg ik een mevrouw aan de lijn die na 5 minuten beseft dat zij alleen voor particulier is, en zal me door verbinden. Weer 10 minuten in de wacht. Krijg een meneer die , na uitleg van mij, beseft wat er aan de hand is. Hij wil mijn nummer activeren, en vraagt:"heeft u een momentje?" Heb ik, wat kan ik anders? Hij denkt mij op mute te zetten, maar ik hoor alles wat er gezegd wordt. (hij is echt druk met mijn probleem bezig) Wil mij op een gegeven moment terug pakken, maar zet mij in plaats daar van weer in de wacht. Na 10 minuten neemt er een mevrouw op. Ik uitgelegd dat er al een collega bezig is. "Ja maar meneer, dit is afdeling particulier. Ik verbind u wel even door....." Wel vond ze dat ze er wel een zooitje van hadden gemaakt. Komt ze na een paar minuten weer terug." Meneer, er is geen doorkomen aan. Het best belt u over een half uur terug. dan is het rustiger. Bel wel de zakelijke klantenservice, anders komt u toch weer bij mij. Een prettige dag verder" Grr, dit nummer had ik ook gebeld! En hier zit ik dan. 50 minuten later en geen steek verder Straks maar nog een keer proberen. Ik heb toch niets beters te doen.........
__________________
Sunshine, almost always....... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
0800-7123, krijg je de KS van T-mobile, maar weet niet of dit voor de zakelijke afdeling is.. tis het interne nr van T-mobile winkels -> KS
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty. |
#3
|
|||
|
|||
0800 - 7112 voor zakelijke markt
0800 - 8102 nog geen tmobile klant (gewoon bellen!) 0800 - 8104 werkte bij mij heel goed en werd goed geholpen! |
#4
|
|||
|
|||
|
#5
|
|||
|
|||
|
#6
|
||||
|
||||
Ik heb ze gelukkig niet meer nodig gehad. Na 6 (!) dagen werd eindelijk alles geactiveerd.
Nu is het wachten op de iPhone. Donderdag komt hij. Gelukkig kan ik me tot dan vermaken met de BlackBerry. Best wel een leuke telefoon. Mijn MDA3 ligt al werkeloos in de hoek...... Die telefoonnummers onthoud ik wel. Ze komen binnenkort vast van pas denk ik! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile | dekanjer | Odido (T-Mobile) | 4 | 03-02-11 11:56 |
T-mobile klantenservice #fail | blerf | Odido (T-Mobile) | 1 | 28-06-10 19:49 |
T-mobile zakelijk? Echt niet | uomo | Odido (T-Mobile) | 24 | 30-07-09 21:22 |
iPhone zakelijk bij T-Mobile | Gonny | Archief | 8 | 29-06-08 15:31 |
|
|