storing 1 okt? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nooit problemen en nu vanaf vanmorgen, is hij heel de tijd aan het zoeken naar een netwerk... mijn instellingen van aanbieder staat op automatisch.. zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
storing 1 okt?
Nooit problemen en nu vanaf vanmorgen, is hij heel de tijd aan het zoeken naar een netwerk...
mijn instellingen van aanbieder staat op automatisch.. zijn er meer mensen met deze storing? omgeving dordrecht / gorinchem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je eens updaten
|
|||
|
|||
o mijn profiel staat niet goed..ik heb nu een een iphone 4 met 4.1
|
|
||||
|
||||
Doe eens updaten dan
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je updaten...ik heb dan toch ook het nieuwste...
en dat kan toch ook geen probleem zijn, dat hij het netwerk niet vindt.. |
|
||||
|
||||
Ik bedoelde als laatste je profiel updaten. Ik dacht ook dat het wellicht met je bereik te maken had maar achteraf kan dit dus niet.
|
|
|||
|
|||
het is heel vreemd, in 3 jaar een iphone nog nooit dit probleem gehad...
ik hoop dat tmobile een probleem heeft, maar kan het ook nergens vinden... als hij op automatisch staat moet hij toch ook andere providers dan tmobile kunnen vinden? die ziet hij ook niet.. |
|
||||
|
||||
Zal vast aan T-Mobile liggen, waarschijnlijk niks om je druk over te maken.
Staat er niks op de tmob site? |
|
|||
|
|||
nope...maar ik neem aan dat ze dat ook niet op de home pagina zetten..is toch iets om je voor te schamen..
|
|
||||
|
||||
Jawel, dat zetten ze vaak op de site, stukje klantenservice noem ik dat.
|
|
|||
|
|||
hmm, ik zie niks...alleen aanbiedingen...en verwijzingen
|
|
||||
|
||||
Ik heb (natuurlijk) ook ff gekeken maar wat als je inlogt???? Ik kan dat niet omdat ik geen tmob heb.
|
|
|||
|
|||
zou ik weleens kunnen doen..
het is ook wel gek...net toen ik mijn 3g uit had gezet, had ik opeens weer volop tmobile.. ff safari aan gedaan en hoppa weer weg omdat er geen provider was...weer 3g aan en uit en weer aan en uit...maar toen kreeg ik geen tmobile meer... is wel wat vreemd, ik ga eens inloggen |
|
|||
|
|||
Het is wel voornamelijk als ik 3g aanzet, ik zie niks op de site, maar zag wel in het forum dat er iemand in de zelfde plaats (sliedrecht) hetzelfde probleem had...
hoop dat het van korte duur is |
|
||||
|
||||
Ik help het je hopen.....
|
|
||||
|
||||
Ik had dat ook..met mijn vorige iPhone 4..Vodafone..na een week deed die weer normaal(ook na 6 x herstellen)
|
|
|||
|
|||
Same here (Utrecht). Net een abbo afgesloten bij T-mobile en donderdag (30 september) werd de sim geleverd. Geen problemen, zowel bellen als 3G werkte, maar sinds vrijdag staat er 'geen service' beschikbaar. Khoop dat het aan T mobile ligt en dat het snel opgelost wordt.
|
|
||||
|
||||
T mobile heeft storing met ze 3G die word aangenomen op de juiste manier waardoor verbind vervalt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: factuur okt € 12.000,- > hoe kan dit? | winskopie | iPhone algemeen | 21 | 08-12-10 21:42 |
iPhone 4: unlock betaald op 14 okt, maar... | r3no | Unlock | 29 | 20-11-10 00:19 |
iPhone 3G: Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? | wilwel | Unlock | 5 | 14-10-10 20:10 |
storing | lkropman | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-08-08 21:31 |
storing? | xa4cornelis | iPhone algemeen | 3 | 25-06-08 14:56 |
|
|