Contractvernieuwing wijzigen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en Heren ! Hopelijk kan iemand mij helpen, ik heb net een paar weken terug een contractsvernieuwing aangevraagt bij typhone.nl voor mijn Abbo die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contractvernieuwing wijzigen
Dames en Heren !
Hopelijk kan iemand mij helpen, ik heb net een paar weken terug een contractsvernieuwing aangevraagt bij typhone.nl voor mijn Abbo die verloopt halverwege November.. heb hem verlengt i.c.m. een iphone4 abbo.. Nou hoor ik net vandaag dat ik volgend jaar een Stage buiten Nederland heb en zou ik van dit contract een 12 maanden contract maken in plaats van 24.. Is dit nog mogelijk te veranderen voordat mijn contractvernieuwing in November ingaat ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, bel ze eens en vraag het
|
|||
|
|||
Citaat:
- Je hebt je iPhone nog niet binnen? Dan kun je het contract cancellen en een nieuwe afsluiten. Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda wijzigen | lampa | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 08:23 |
Dilemma contractvernieuwing | Ozjifu | Koopinformatie Nederland | 3 | 15-11-10 20:13 |
I-150 wijzigen | Franko | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-11-10 01:06 |
Wat doen bij een aangeboden contractvernieuwing???? | WINDMILL | Odido (T-Mobile) | 22 | 22-09-10 17:16 |
contacten wijzigen | fritskos | iPhone algemeen | 0 | 30-05-10 09:56 |
|
|