EDGE ? Haarlem centrum discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan dit? dacht dat t niet meer bestond EDGE. Me netwerk is btw T-Mobile. Vind dat T-Mobile NL zo lelijk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EDGE ? Haarlem centrum
Hoe kan dit?
dacht dat t niet meer bestond EDGE. Me netwerk is btw T-Mobile. Vind dat T-Mobile NL zo lelijk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm, daar kom ik elke dag. Heb het nog nooit gehad. Vreemd.
|
|||
|
|||
In Haarlem centrum heb je heel slecht T-Mobile bereik, vooral als je ergens binnen zit. Heb dan regelmatig dat ik zelfs helemaal geen service heb....
|
|
||||
|
||||
Als ik op school zit ook, (Stedelijk Gymnasium, dus Haarlem Centrum) heb ik nooit 3G.
|
|
|||
|
|||
Ik heb in Haarlem ook nog nooit een E'tje op m'n iPhone gezien (woon in de buurt). Ook op station Haarlem en op de Grote Markt valt het bereik erg tegen
|
|
|||
|
|||
Als j bij de pinautomaat van de Rabobank staat. Tegen over de telfort winkel daar heb ik altijd edge
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Betreft Vodafone netwerk. Laatst gewijzigd door Boes40; 18-10-10 om 10:39. |
|
|||
|
|||
In haarlem heb ik vaak geen 3g. Werkt echt slecht.
|
|||
|
|||
EDGE is in Nederland uitgefaseerd. Dat jouw aangepaste logo een E aangeeft heeft niets te betekenen. Ik weet niet welke tweak je gebruikt hebt maar ik kan mij voorstellen dat er naar een "H" (HSPDA - T-Mobile) gezocht wordt en als dit niet beschikbaar is in de tweak wordt er gewoon een E weergegeven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock in Haarlem | I de P | Unlock | 11 | 20-04-11 17:37 |
iPhone: Iphone naar reparatie centrum | fiatfreak | Jailbreak | 4 | 15-04-11 10:50 |
iPhone: hulp bij jailbreak omgeving haarlem | juliens666 | Jailbreak | 0 | 06-02-09 20:47 |
Overnachten in Haarlem? | samertje | Chat en geruchten | 4 | 26-11-08 13:16 |
|
|