Mobiele data activeren. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) HEY Allen. Vandaag zat ik weer eens rond te kijken in mijn iphone via ssh en kwam er achter dat sommige carrier.plist een string hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mobiele data activeren.
HEY Allen.
Vandaag zat ik weer eens rond te kijken in mijn iphone via ssh en kwam er achter dat sommige carrier.plist een string hebben genaamd enable edge editing. Met key ; Enabled. ik heb dat dus even gekopieerd naar mijn tmobile.plist en je raad het al. even na respringen kwam mobiele data wijzigen in beeld bij settings > netwerk > "" <key>AllowEDGEEditing</key> <true/> Stap 1 zorg voor openssh en winscp of iets dergelijks. Een plist opener onder andere pledit. Stap 2 ga naar /System/Library/Carrier Bundles/TMobile_nl.bundle Stap 3 zorg dan dat het er zo uitziet. <key>AllowEDGEEditing</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>T-Mobile</string> <key>MMS</key> <dict> <key>GroupModeEnabled</key> <false/> Stap 4 respring en merk het verschil. ik hoop dat het ook bij andere werkt ik stond er nogal versteld van. ik kijk straks nog even of tethering ook nog verstopt is. MVG, De Krakende Appel. Download links: pledit.rar pledit http://heanet.dl.sourceforge.net/pro...cp429setup.exe winscp
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik ben momenteel bezig met zoeken naar tethering in standaard carriers op je iphone.
ik heb onder andere dit gevonden; <key>ShowTTY</key> <true/> bellen in dovenstijl. bellen gebasseerd op text. |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
|
||||
|
||||
het is me bijna gelukt om tethering aan te zetten,maar toen crashte settings de hele tijd.
Wat handig een backup. weet iemand het username en pasword voor tethering? niet internet apn met tmobile als ww |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbruiksaanduiding mobiele data? | SuperDidi | iPhone algemeen | 5 | 13-08-12 12:38 |
3g? mobiele data? | LeOke | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 02:30 |
verbruik mobiele data | SuperDidi | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 02:14 |
mobiele data? | LeOke | Archief | 1 | 22-11-10 19:12 |
Mobiele data instellingen os 4.0 | mdietger | iPhone algemeen | 0 | 17-04-10 19:42 |
|
|