Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zoals je in de titel al leest wil ik mijn ordernummer weten, ik heb bij de T-Mobile Shop de iPhone 4 bestelt en alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4
Hallo, zoals je in de titel al leest wil ik mijn ordernummer weten, ik heb bij de T-Mobile Shop de iPhone 4 bestelt en alvast 50 euro betaald. Maar wat ik nou wil weten is m'n ordernummer, waar staat het? Het staat niet op de bon. Waar moet ik hem vinden want ik weet het echt niet.
Mvg 020 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je krijgt alleen een ordernummer als je via de Klantenservice besteld, voor de shops geldt dit niet.
Als je wilt weten wat de status van je besteling is, zit er niets anders op dan langs te gaan bij de shop (dat is tenminste wat ik mij heb laten vertellen.....) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|