web'n'walk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben van plan om binnekort een Relax abbonnement te nemen i.c.m. web'n'walk standaard of plus. Nu heb ik daar twee vragen over: is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
web'n'walk
Hallo,
ik ben van plan om binnekort een Relax abbonnement te nemen i.c.m. web'n'walk standaard of plus. Nu heb ik daar twee vragen over: is er een datalimiet bij de web'n'walk bundel? Is de snelheid van standaard hoog genoeg of kan ik beter plus nemen (bijvoorbeeld niet minutenlang wachten voordat een pagina geladen is, mail- en nieuwsberichten opgehaald zijn etc.)? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand moet dit toch weten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb al 2 jaar de web n walk plus omdat een relax abonnement mij beter ligt dan een i-abonnement. Ik moet zeggen dat ik tevreden ben over de snelheid, tot nu toe gaat alles zoals gepland.
|
|
|||
|
|||
Als je op de veluwe zit, zou ik geen gebruik maken van T-Mobile!!
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door AHMETCAR; 21-12-10 om 23:53. Reden: Mijn naam |
|
|||
|
|||
Bijna al mijn vrienden maken gebruik van de normale web n walk, ik moet toch eerlijk toegeven dat je wnw plus veel sneller is. Misschien omdat ik de snellere versie gewend ben maar streamen etc is niet te doen met de normale wnw.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Web n walk... | iRolf | Odido (T-Mobile) | 1 | 18-08-10 10:46 |
web'n'walk | brandy | Odido (T-Mobile) | 9 | 12-08-10 13:50 |
web 'n' walk Plus | robvdk | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-01-10 21:10 |
Web N Walk - Prepaid | OwBeeGee | Odido (T-Mobile) | 24 | 23-10-08 22:13 |
web n walk prepaid? | Goudvis12 | Archief | 1 | 16-09-08 22:03 |
|
|