T-mobile op ipod? Of hyves fout? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wist niet goe waar ik deze topic moet beginnen dus doe ik het maar hier. Soms als ik mijn hyves applicatie opstart op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile op ipod? Of hyves fout?
Ik wist niet goe waar ik deze topic moet beginnen dus doe ik het maar hier. Soms als ik mijn hyves applicatie opstart op mijn ipod touch 3g, komt er boven in dat balkje i.p.v. : Ipod ( met verbindingsstreepjes ) t-mobile te staan. Ik heb geen idee hoe dat komt, ook staat er in dezelfde balk een paars pijltje dat ik anders niet heb. Weet iemand wat er aan de hand is?
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Screenshot pls
|
|
|||
|
|||
dit een printscreen
Ik had mijn ipod toevallig op de kop toen ik deze printscreen maakte, het is ook raar dat er dan 1 balkje kwam voor een ipod en een voor een iphone. (dat balkje met 74% is van mijn ipod)
Laatst gewijzigd door ronie88; 19-12-10 om 17:24. |
|
|||
|
|||
iPod
Dit is normaal, en nee, je hebt geen iPod die stiekem een iPhone is.
Wat je ziet is eigelijk een soort laadscherm, maar de Hyves mensen hebben dit laadscherm op de app zelf laten lijken zodat het weer lijkt alsof de app sneller start. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile opzeggen door fout? | Peunage | Odido (T-Mobile) | 5 | 12-06-09 04:38 |
My T-Mobile, fout of niet? | rensiejjj | Odido (T-Mobile) | 2 | 24-08-08 18:41 |
|
|