gratis heel makkelijk unlocken van je iphone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt een a-technisch mens maar als je een iphone 4 hebt en er zit een simlock op kun je hem zonder andere downloads ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gratis heel makkelijk unlocken van je iphone 4
Ik ben echt een a-technisch mens maar als je een iphone 4 hebt en er zit een simlock op kun je hem zonder andere downloads unlocken. Zet je telefoon helemaal uit. zet itunes aan. doe het kaartje van de provider die je wilt gaan gebruiken in je telefoon. Koppel je iphone aan de computer(itunes) en wacht tot er een appeltje komt,niet synchroniseren en zo. na 5 minuten stekkertje uit de computer en er gelijk weer in en er staat" gefeliciteerd uw telefoon is simlockvrij" is het niet gelukt,doe het nog eens opnieuw en laat de telefoon net iets langer aan de telefoon gekoppeld. werkt echt,ik heb het al voor verschillende mensen gedaan. van T mobile naar kpn
succes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
goedzo dat het je gelukt is, maar misschien had je eerst even moeten lezen!!
want dit is al bekend op het forum. edit: ter aanvulling dit werkt alleen met als je t-mobile lock hebt natuurlijk.
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB Laatst gewijzigd door Fleetwood; 22-01-11 om 11:32. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit is allang bekend dat dit met T-Mobile SIM-locks kan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe methode iphone activeren makkelijk en heel snel | sabatie | Unlock [archief] | 22 | 15-12-07 09:37 |
Makkelijk files van je iPhone halen | iPizza | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-11-07 15:58 |
|
|