Jailbreak greenpoison en T-Mobile unlocked iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone4, iOS4.1 is JB met LimeRa1n en inmiddels ook unlocked via de iTunes opties van T-Mobile. Mijn vragen: Kan ik upgraden naar iOS4.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak greenpoison en T-Mobile unlocked iphone
Hallo,
Mijn iphone4, iOS4.1 is JB met LimeRa1n en inmiddels ook unlocked via de iTunes opties van T-Mobile. Mijn vragen: Kan ik upgraden naar iOS4.2 en vervolgens JB met de nieuwe Greenpo1son JB. Blijft de unlock dan behouden? Ik zit nu op baseband 2.10.04 Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer een iPhone eenmaal officieel unlocked is dan blijft hij dit altijd. Dit had je ook zelf kunnen vinden met de Zoekfunctie.
|
|||
|
|||
Kon niets vinden in combinatie met de unlock via iTunes van T-Mobile.
Wist niet dat dat een officiele unlock was. Maar bedankt voor je hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak greenpoison 4.3.2 | pascalle741 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-05-11 10:28 |
greenpoison 4.3.2 jailbreak | pascalle741 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-11 08:28 |
iPhone: Jailbreak Greenpoison 4.2.1 | iPhone4Robin | Jailbreak | 1 | 09-02-11 19:47 |
iPod touch: greenpoison jailbreak crasht | Hollywoodthehell | Jailbreak | 9 | 03-01-11 11:44 |
GreenpoisOn Jailbreak | hondlustgeenbrood | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:56 |
|
|