hotmail met iphone 3gs tmobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond Dames/Heren, Ik heb denk ik een simple vraag maar kon het zo snel niet vinden namelijk: Ik heb een iphone 3gs van tmobile met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hotmail met iphone 3gs tmobile
Goedenavond Dames/Heren,
Ik heb denk ik een simple vraag maar kon het zo snel niet vinden namelijk: Ik heb een iphone 3gs van tmobile met iphone abonnement ik kan al vanaf het begin zonder problemen mijn hotmail ontvangen via gprs umts en Wi-Fi echter verzenden krijg ik niet voor elkaar vanaf de iphone. wat zijn de juiste instellingen om dit probleem op te lossen? dank u wel! grtz lvddoel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan maar met 1 account versturen dus heb jij er misschien 2 of meer ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hostname= pop3.live.com server uitgaande post smtp smtp.live.com onder gevanceerd staat ssl aan indentiteits controle staat op wachtwoord verwijder van server staat op nooit serverpoort staat op 995 voor de duidelijkheid mail ontvangen via tmobile gprs 3g gaat prima maar versturen via deze en via Wi-Fi lukt niet iemand een idee? dank u! |
|
|||
|
|||
wat betreft de server instellingen en wachtwoorden enz enz
moeten deze van hotmail zijn of van tmobile of een combinatie daarvan ?? dank voor jullie reacties! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
slecht bereik tmobile iphone 3GS | bibitheone | Odido (T-Mobile) | 2 | 03-06-10 16:44 |
iPhone: nieuwe iphone 3gs van Tmobile herstel?? | fritsdehond | Jailbreak | 1 | 15-03-10 14:51 |
iPhone: Iphone 3Gs besteld bij tmobile (25-2-2010) firmware ? | tcc1999 | Jailbreak | 17 | 26-02-10 19:34 |
belgische 3gs met bestaand tmobile iphone abonnement | GPX | Koopinformatie België | 2 | 06-07-09 17:24 |
|
|