Reparatie bij solid vision discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zitten weer haarscheurtjes in mijn witte iPhone 3GS en de mute-knop doet het niet goed. Ik twijfel alleen of ik mijn toestel naar Solid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie bij solid vision
Er zitten weer haarscheurtjes in mijn witte iPhone 3GS en de mute-knop doet het niet goed. Ik twijfel alleen of ik mijn toestel naar Solid Vision zal opsturen ivm de firmware die er nu op staat.
Mijn vraag is daarom: Als er een iPhone van Solid Vision naar mij wordt gestuurd, staat dan de nieuwste firmware (iOS 4.2) erop? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou je adviseren om je daarover zeker niet druk te maken. Laat hem eerst gerepareerd krijgen en t.z.t. zal de JB er al uit zijn.
|
|
|||
|
|||
Heb toevallig vandaag mijn iPhone weggebracht bij T Mobile
|
|
||||
|
||||
Wat hebben ze daar er toen van gezegd?
|
|||
|
|||
Vriendelijk geholpen. Was de tweede keer al dat ik haarscheurtjes had.
Hij zag ze gelukkig ook en muteknop heeft hij in een reparatierapport gezet. Over ongeveer 2 weken heb ik hem terug zei hij. Had nog wel voordat ik naar T Mobilie ging iPhone hersteld. |
|
||||
|
||||
Ja dat begrijp ik wel, maar ik heb zelf ook een haarscheur maar wat adviseer je mij? Aangezien m'n garantie bij Apple verlopen is, en ik niet al te veel wil gaan betalen. Waar kan ik dan het beste terecht?
|
|
|||
|
|||
Heb je een verzekering afgesloten of komt je iPhone uit het buitenland?
|
|
||||
|
||||
Mijn telefoon komt uit het buitenland, neverlocked.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Solid Vision wachttijd | erikroeier | iPhone algemeen | 3 | 23-11-11 21:17 |
T-mobile - Solid Vision & reparatie beeldscherm. | Giuseppe | Odido (T-Mobile) | 14 | 08-02-11 11:21 |
Simlockvrije iPhones solid vision | Macintouch | iPhone algemeen | 4 | 14-11-10 21:21 |
Solid Vision Reparatie | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 8 | 02-03-10 14:01 |
Waarom pas visuele inspectie bij Solid Vision? | Rein82 | Odido (T-Mobile) | 3 | 12-08-09 23:23 |
|
|