t-mobile voorwaarden gewijzigd. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag mensen. het blijkt dat t-mobile per 1 april de voorwaarden weer eens heeft gewijzigd.het betreft aanvullende voorwaarden. ik heb niet getekend voor die voorwaarden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
t-mobile voorwaarden gewijzigd.
goedendag mensen.
het blijkt dat t-mobile per 1 april de voorwaarden weer eens heeft gewijzigd.het betreft aanvullende voorwaarden. ik heb niet getekend voor die voorwaarden en ben het er ook neit mee eens kan ik er dan onderuit? http://www.t-mobile.nl/global/media/...1april2011.pdf daar staan de voorwaarden. ik ben benieuwd hoe de mensen hier over denken. mvg martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Als je voor deze wijziging een contract hebt getekend blijven je huidige voorwaarden gelden. Je hebt dus geen snelheidsvermindering bij gebruik >1GB.
|
#3
|
||||
|
||||
Dus er is geen mogelijkheid om je contract te laten ontbinden?
|
#4
|
|||
|
|||
Telfort heeft twee jaar geleden ook de algemene voorwaarden gewijzigd en toen hebben massa's mensen hun contract opgezegd. Kreeg gisteren een SMS van T-mobile dat de voorwaarden zouden wijzigen. Zal maandag navraag doen bij T-mobile zelf, wil wel overstappen naar Vodafone.
__________________
iPhone4 16GB, iPad 3G 32GB, iMac 20", MacBook Pro. |
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#6
|
|||
|
|||
Citaat:
ook voor oudere abbonementen geld het. er staat aanvullende voorwaarden. dus ook voor de ouderen. grt |
#7
|
|||
|
|||
net ralf de jong gesproken van t-mobile.
die heeft overlegd met zijn team manager en het een en ander nagekeken. conclusie je kunt het niet opzeggen. de voorwaarden zijn gewijzigd omdat dat zou moeten volgens de wet en daarom kunnen we er niet onderuit. elke provider zou de voorwaarden gewijzigd hebben volgens t mobiel. als mensen een andere ervaring hebben hoor ik het graag. |
#8
|
|||
|
|||
Zo spannend zijn deze wijzigingen niet. Dit heeft alleen te maken met veranderingen in de regelgeving omtrent sms-diensten.
Het heeft dus niks te maken met de nieuwe abonnementsvormen die per begin april ingaan. En zoals ik het lees wordt het voor de consument juist alleen maar beter geregeld, zo kun je je nu makkelijk laten blokkeren voor (in mijn ogen uiterst overbodige!!!) sms-diensten. Niks aan 't handje dus!! |
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
Bron: Wanneer mag ik mijn telefoonabonnement of internetabonnement opzeggen? | Rijksoverheid.nl Maar er is hier toch geen sprake van een voor de consument nadelige wijziging?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other! |
#10
|
|||
|
|||
Nee, er is geen sprake van een nadelige wijziging. Artikel 7.2 van de Telecommunicatiewet is niet van toepassing, dus opzeggen is niet mogelijk door deze wijziging van de Algemene Voorwaarden.
|
#11
|
|||
|
|||
Volgens het artikel 7.2. tw klopt het dat deze wijziging niet nadelig is, maar hoe zit 't met met 't feit dat de aanbieder (in dit geval T-mobile) verplicht is de abonnee op "genoegzame wijze te informeren"? Dwz. Minimaal 4 weken voordat de wijziging ingaat, individueel informeert? Ze stuurden mij vandaag pas een sms-je terwijl de wijziging per 1 april ingaat.
Zou je op basis van dit feit kunnen opzeggen? Bron: OPTA |
#12
|
|||
|
|||
Wil ik ook graag weten. Grijp elke kans om mijn abbo te kunnen laten ontbinden met beide handen aan!!
|
#13
|
|||
|
|||
Wat houd die wijziging precies in? Ik wordt niet heel veel wijzer van die link over SMS Diensten e.d....? Neem aan dat het alleen een financiele wijziging is. Of gaat het hierbij om de beruchte Belminuten en SMSjes in 1 pakket dienst? Als dat zo is wil ik graag opzeggen... Geen zin dat mijn i150 pakket gehalveerd wordt :/
|
#14
|
||||
|
||||
Maak je niet druk over die wijziging. Die geldt alleen voor nieuwe klanten en mensen die hun contract vernieuwen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. |
#15
|
|||
|
|||
Of voor 1 april je abbo verlengen als je dat kunt (max 3 maand voor einde contract).
Dat heb ik net gedaan dus kan nog mooi ruim 2 jaar vooruit met de huidige voorwaarden. |
#16
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht je nog meer dan 3 maanden voor het eind van je contract zitten dan kun je een Early Renewal doen. Dat kan eenmalig en kost dan 69,95 euro. |
#17
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens ik zie dat jij een mede-stadgenoot van mij bent |
#18
|
||||
|
||||
Ah kijk aan! Verander nog even je profiel, dan kan men je beter helpen bij vragen op dit forum.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voorwaarden betaald unlocken bij t-mobile? | jaimiefanatic | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-09-10 23:45 |
schermgrootte gewijzigd | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 2 | 22-06-10 09:54 |
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen | Tqam | Odido (T-Mobile) | 96 | 08-06-10 20:49 |
iPhone 1e gen.: ICCID is gewijzigd? | vonni | Unlock | 3 | 04-08-08 00:26 |
|
|