Gebeld hebben terwijl je zelf niet hebt gebeld... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De titel leest een beetje raar misschien, maar ik zal het bij deze nader verklaren: Ik heb mijn iPhone 4 gewoon op tafel liggen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebeld hebben terwijl je zelf niet hebt gebeld...
Hallo,
De titel leest een beetje raar misschien, maar ik zal het bij deze nader verklaren: Ik heb mijn iPhone 4 gewoon op tafel liggen, krijg ik vandaag van 2 personen de vraag: "Heb je me gebeld?" Het is vandaag wel 1 april, maar als het tot 2x toe gebeurd, is dat dus geen grap! Mijn vraag hierbij is: "Hoe is het mogelijk, dat ik deze mensen niet heb gebeld, maar zij wel de melding hebben gekregen dat ik hen gebeld heb?" Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Was ook bij mijn broertje met nieuwjaar, die kreeg gewoon 3 smsjes van onbekenden! Heel raar.
|
|
|||
|
|||
zelfs bij prepaid afgelopen woensdag 5 x een oproep van dochter ontvangen, die met prepaid belt. Zij zegt dat toetsen geblokkeerd waren zoals ze altijd doet op school.
Ik hoorde een heleboel gekwek van de schooljeugd maar hoorde haar niet.... Laatst gewijzigd door martine1312; 03-04-11 om 19:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? | MacLover23 | Odido (T-Mobile) | 8 | 27-10-10 22:56 |
waar staan de teln.wie je gebeld hebben? | Mad Hankey | iPhone algemeen | 2 | 20-07-10 11:55 |
Kan niet gebeld worden | Jurn.c | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 23:18 |
Kan niet gebeld worden | Stefan van Rijn | iPhone algemeen | 8 | 13-06-09 22:31 |
Kan niet gebeld worden?? | TRG | iPhone algemeen | 0 | 12-04-08 19:16 |
|
|