Geen service iPhone 4 4.2.1 jb discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net terug uit Griekenland en mijn iPhone vind mijn netwerk niet meer. Voor mijn vakantie en op Griekenland had ik gewoon netwerk, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service iPhone 4 4.2.1 jb
Ik ben net terug uit Griekenland en mijn iPhone vind mijn netwerk niet meer. Voor mijn vakantie en op Griekenland had ik gewoon netwerk, nu vindt hij helemaal niks.
Software is 4.2.1 en er zit een jailbreak op. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Flight Mode? |
|
|||
|
|||
Inderdaad T-mobile, en flightmodus heb ik niet aangezeten. Had hem gewoon uitgezet op Kefalonia en weer aangezet op Schiphol. Ben bang dat ik hem helemaal moet resetten en alles er opnieuw op moet zetten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ook een shit app hebben geinstalleerd en deze veroorzaakt de issues... Probeer anders eerst even de netwerkinstellingen te resetten bij algemeen en netwerk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Inmiddels netwerkinstellingen gereset, en nog steeds geen netwerk. Laatst gewijzigd door Dj_jari; 03-07-11 om 23:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iPhone GEEN SERVICE :( | serge_dna | Unlock | 4 | 08-10-11 23:07 |
iPhone 4, 4.3.3, Geen service | rioohhh | iPhone algemeen | 4 | 14-05-11 10:26 |
iphone 4g, geen service.. | bennybreda | iPhone algemeen | 7 | 03-08-10 17:35 |
Geen Service Iphone 3G | Timboo | iPhone algemeen | 8 | 28-02-10 13:50 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|