T-Mobile: erg slechte ervaringen

T-Mobile: erg slechte ervaringen discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag internet op kunnen met mijn iPhone. Thuisheb ik wifi , dus dat is afgedekt, maar op een andere lokatie kan het zomnu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 June 2008, 16:54
» iPhone US 16GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 March 2008
Berichten: 10
Thumbs down T-Mobile: erg slechte ervaringen

Ik wil graag internet op kunnen met mijn iPhone. Thuisheb ik Wi-Fi, dus dat is afgedekt, maar op een andere lokatie kan het zomnu en dan ook handig zijn.

Ik heb een Simyo simkaart en dat werkt prima, maar ondersteunt geen internet. Na wat gesurfd te hebben bleek Tmobile ideaal. Mooie aanbieding. Flexibel150 + SMS100 voor maar 6 eurie per maand. Daarboven op web and walk, internet totaal en ik ben er helemaalklaar voor... alleen even mijn nummer meenemen, wel zo handig voor al mijn contacten ... NOU dat heb ik geweten.

3 juni de sim ontvangen, met een "tijdelijk" 06 nummer. Meteen maar even gebeld met het gratis nummer om te achterhalen hoe tijdelijk een tijdelijk nummer is en wanneer ik gebruik kan maken van de Tmobile diensten. "Nou meneer ik heb hier geen glazen bol" was het antwoord, maximaal 10 werkdagen ...

Reuze benieuwd en regelmatig Tmobile site checken naar de status vanmijn verzoek (zag maar niets verschijnen, behalve; geen order) 10 werkdagen later maar weer eens gebeld.

"ik zie dat de aanvraag nog op reactief staat, ik ga u onmiddelijk helpen, naam, adres, rekening, mobiele nummer, etc etc. Over 2 dagen kunt u gaan bellen en internetten met uw oude nummer"

MOOI NIET.

2 dagen later maar weer eens gebeld.
"Uw aanvraag staat nog op reactief en zie niet waarom, een momentje svp" TIKTAK TIKTAK ( 8 minuten voorbij). "Hmmm, mijn collega heeft iets niet afgemaakt en die is nu weg en mijn collega moet dat toch zelf doen, want tja, ze doen ook niks voor mij." O, ik zie dat ze met vakantie is, laat ik dan toch maar wat doen, 3 dagen kunt u gebruik maken van Tmobile hoor".

MOOI NIET.

Klacht gestuurd, Reactie terug, of ik even contact wil opnemen met de klantenservice dan wordt alles zo geregeld.

Nog wat gebeld, weer loze beloftes, geen activering.

TOT vandaag. Ik ga mijn contract (wat dus feitelijk nog niet is geactiveerd) beeindigen. Wat een stelletje prutsers.

Terwijl ik dit typ wacht ik op hun belletje terug (binnen 10 minuten) wat nu al 30 minuten geleden is. Nee boos word ik niet meer, ik vrees wel voor de service die Tmobile straks gaat geven aan de nieuwe iPhone houders ...

ENFIN: Ik wil graag bellen (ca 150minuten) , sms (ca 75) en onbeperkt internetten. Iemand een goede tip? Ik ben een en al oor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 June 2008, 21:43
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 April 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

ja zoiets kan natuurlijk gebeuren.
Mag niet maar gebeurt toch ( en jammer genoeg overal voorbeelden zat).

Ik ben al zeker 4 tot 5 jaar bij T-Mobile, en kan alleen maar zeggen dat ik tevreden ben.
Je wordt altijd goed geholpen, en heb geen nare ervaringen met hun.
Oh ja 1.
En wel een hele nare
Mij MDA 3 maanden kwijt geweest......
En tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog het verkeerde toestel terug gestuurd.

Na een helehoop stampij en grove schelpartijen wilden zij mij niet meer te woord staan.
Vervolgens een hele boze mail gestuurd naar de klanten service, en ja hoor ik werd geholpen.
En hoe.
Ik hoefde het eerste half jaar niets meer te betalen.


Dit is gebeurd en kous af.
Tot op heden ben ik gewoon helemaal tevreden met t-mobile.

Dus he moraal van het verhaal, pech kun je altijd hebben.
En diegene die pech hebben hoor je altijd als eerste.

Ik ga lekker afwachten tot de nieuwe iphone via t-mobile te koop zijn.

Pascal
  #3  
Oud 27 June 2008, 08:40
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 May 2008
Locatie: Mierlo
Berichten: 65
Standaard

ik zit zelf al 2,5 jaar bij t-mobile.
ik heb een paas switching van abbo gehad maar die zijn prima verlopen nergens last van gehad.

Toch jammer dat ze dat niet bij iedere klant lukt. zo moeilijk kan het toch niet zijn
  #4  
Oud 27 June 2008, 09:51
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 18 June 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donkeysbridge Bekijk bericht
ENFIN: Ik wil graag bellen (ca 150minuten) , sms (ca 75) en onbeperkt internetten. Iemand een goede tip? Ik ben een en al oor.
ik zou zeggen kijk bij andere providers naar sim only abbo's. zoals vodafone of kpn.bij vodafone kun je blox op een simonly zetten bijvoorbeeld.weet niet hoe dit zit bij de andere maar ik ga dit straks ook doen stukken goedkoper
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer slechte service T-mobile jeffrey412 T-Mobile 0 27 September 2010 16:04
Slechte service t-mobile. Phillie T-Mobile 5 3 June 2010 12:19
zeer slechte service T-Mobile hansapk T-Mobile 9 12 August 2009 15:42
Hele slechte ontvangst t-mobile jdj86 T-Mobile 0 16 March 2008 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.