//

iPhone bereik onregelmatiger dan andere t-mob telefoon

iPhone bereik onregelmatiger dan andere t-mob telefoon discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms krijg ik ook een melding "server kan niet gevonden worden" oid, had toen wel g3 ingeschakeld geloof ik....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-07-08, 11:29
roger666 roger666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Soms krijg ik ook een melding "server kan niet gevonden worden" oid, had toen wel g3 ingeschakeld geloof ik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-07-08, 11:37
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Heb even met de klantenservice gebeld. Hun raden aan Wi-fi uit te schakelen en het toestel opnieuw op te starten. Jammer genoeg heeft dit niet geholpen. (Ze kon me niet verder helpen omdat het abo op de naam van mijn moeder staat).
  #23  
Oud 21-07-08, 17:19
roger666 roger666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Weet iemand waarom er alleen bij sterk bereik 3G in beeld staat? Volgens mij heb je namelijk ook 3G als dat niet in beeld staat.... niet waar?\
Toch jammer dat dit stuk interface zo slecht gedocumenteerd is door apple.

Werkt die youtube applicatie alleen wanneer er 3G in beeld staat? Hij zegt nu 'geen mobiele internetverbinding gevonde' oid namelijk.
  #24  
Oud 21-07-08, 17:21
roger666 roger666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Misschien kan deze topic hernoemd worden naar: "T-mobile bereik iphone (en vergelijking met andere telefoons)", want we gaan nu wel erg offtopic van het oorspronkelijke probleem, maar het wordt wel interessant.
  #25  
Oud 21-07-08, 17:55
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Ik ben een aantal interessante dingen tegengekomen waar ik zelf ook een beetje over twijfel.

Ik ben vandaag door verschillende plaatsjes in Brabant gereden en heb geen enkele keer 3G in beeld zien staan. Is het inderdaad zo, dat 3G pas in beeld komt te staan wanneer er goed 3G-bereik is?
Of kan het ook zo zijn dat T-Mobile mijn 3G nog niet heeft geactiveerd? Ik heb overigens wel gewoon alle 150 minuten/sms dus dat deel is wel geactiveerd
  #26  
Oud 21-07-08, 18:08
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Deze thread bij Apple gaat er ook over. Inmiddels meer dan 500 posts!!

http://discussions.apple.com/thread....02608&tstart=0
  #27  
Oud 15-10-09, 21:48
kankinl kankinl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

he mensen,

ik ben hier nieuw en was wat aan het rondkijken.
heb sinds kort ook een iphone 3gs 32gig. en wilde ook even reageren.
had hiervoor altijd nokia en de laatste was de N97 heb daar nooit geen problemen mee gehad wat netwerk betreft, heb me over laten halen en heb de nokia verkocht en een iphone gehaald.
heb zelf een vodafone abbo, dat wil zeggen dat ik hem nu met de iphone gebruik. maar moet er wel bij vermelden dat de streepjes waar jullie het al die tijd over hebben echt met ontvangst vanhet netwerk te maken heeft want in mijn huis en voornamelijk in de woonkamer valt de verbinding zo goed als weg en vaak zelfs helemaal weg. hoe meer sreepjes hoe beter de ontvangst is.
ik hoop dat dit gelijk wat duidelijkheid schept voor iedereen.
en is misschien ook gelijk een goede test.
heb nog een oude n95 liggen die ik daarvoor gebruikte en bij die heb ik ook geen problemen.
heeft dus niet zo veel met de provider te maken maar meer met de telefoon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone slecht bereik andere telefoons niet Frank2k Odido (T-Mobile) 2 08-08-09 10:46
App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon martijnsnoek iPhone Apps 1 05-05-09 18:46
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) scoutcow iPhone algemeen 2 04-10-08 18:20
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! calkoentje Odido (T-Mobile) 18 26-08-08 19:16
Vergelijking bereik iPhone tenopzichte andere telefoon onder dezelfde omstandigheden. Koelkastlampje Odido (T-Mobile) 4 24-07-08 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.