App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een app voor het doorschakelen van binnenkomende gesprekken op mijn iphone naar mijn auto telefoon met ben sim kaart. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon
Hallo,
ik ben op zoek naar een app voor het doorschakelen van binnenkomende gesprekken op mijn iphone naar mijn auto telefoon met ben sim kaart. Voorwaarde is echter wel dat ik hem ook weer makkelijk uit kan zetten als ik niet in de auto zit. Kan iemand mij misschien verder helpen aan een soortgelijke ( liefst gratis) app?? Bij voorbaat dank!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle oproepen doorschakelen: Activeren: **21*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##21# [zend] Status opvragen: *#21# [zend]
Oproepen doorschakelen indien niet opgenomen: Activeren: **61*telefoonnummer*tijd# [zend] * Annuleren: ##61# [zend] Status opvragen: *#61# [zend] * Vervang tijd door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden, dit kan in perioden van 5 seconden. Oproepen doorschakelen indien uit of buiten bereik: Activeren: **62*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##62# [zend] Status opvragen: *#62# [zend] Oproepen doorschakelen indien in gesprek: Activeren: **67*telefoonnummer# [zend] Annuleren: ##67# [zend] Status opvragen: *#67# [zend] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Links naar andere app's werken niet | Tweety | Jailbreak | 0 | 03-12-10 09:23 |
iPhone bereik onregelmatiger dan andere t-mob telefoon | roger666 | Odido (T-Mobile) | 26 | 15-10-09 22:48 |
Doorschakelen van GSM werk naar iPhone | dendirk | Archief | 3 | 15-08-09 13:30 |
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! | calkoentje | Odido (T-Mobile) | 18 | 26-08-08 20:16 |
Doorschakelen telefoon uitzetten | JPK | Archief | 1 | 17-03-08 21:54 |
|
|