Wat voor web apllicatie zouden jullie willen zien? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben benieuwd wat voor web applicaties jullie allemaal op de iphone zouden willen zien. Dus ik zou zeggen: "knal die suggesties eruit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat voor web apllicatie zouden jullie willen zien?
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd wat voor web applicaties jullie allemaal op de iphone zouden willen zien. Dus ik zou zeggen: "knal die suggesties eruit "!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mee eens. Wat ik wel zou willen, maar niet als een webapplicatie, is een doc viewer.
|
|||
|
|||
Een app. die wachtwoorden kan onthouden en invullen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit word toch mogelijk in 3.0.
Als ik het me goed herrinner... Of was dat alleen voor Wi-Fi hotspots?
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil een native versie van de WebApp van Veronica Magazine, telt dat ook? Vrijwel elke site ie ik met me iPhone bezoek heeft wel een mobiele versie.. Ik zou wel een WebApp van Connexxion willen! Die hebben een Flash-site..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel een app willen waarmee je zelf apps kan ontwikkelen (H)
|
|
||||
|
||||
Een WebApp zoals die van iPhoneclub.nl, maar dan één voor een Belgische krant, vb. Het Laatste Nieuws of het Nieuwsblad. Dat is echt iets wat ik mis, het mag natuurlijk ook in een echte app gegoten worden
|
|||
|
|||
java zou wel leuk zijn, of iets wat er op lijkt waardoor je een aantal zaken op het net wel kan zien die nu niet mogelijk zijn, of is er al zoiets.
|
|
||||
|
||||
Ik vind de vraag van de TS wel goed, maar zowat alle antwoorden zijn off-topic... Misschien even beter de vraag lezen voor je reageert?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een app (webapp of echt app) waarmee Hattrick op de iphone gespeeld kan worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik denk dat ze dit liever niet doen omdat ze dan de inkomsten die ze halen uit hun mobiele services (transfers via sms etc..) snel kunnen vergeten. Een externe partij zou het kunnen maken maar dan moet hattrick deze wel toelaten aan haar CHCPP (Certified Hattrick Product Providers) en dat doen ze dus liever niet denk ik. want anders kan het programma niet bij de data. Aan de andere kant: willen ze met hun tijd meegaan zullen ze straks toch wel moeten. Overigens vindt ik de hattrick site redelijk te besturen vanaf mijn iphone. Het is niet ideaal maar goed te doen om je stand bij te houden of een transfer te regelen als je niet thuis bent. |
|
|||
|
|||
Runescape op iphone voor men kleine broer welliswaar..
|
|
||||
|
||||
Dat is alleen geen webapp...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zouden jullie graag zien van Apple? | Guest-20201028093429 | Chat en geruchten | 50 | 21-11-10 20:47 |
Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement?? | martinelien | iPhone algemeen | 12 | 05-11-10 19:56 |
Wat zouden jullie doen? | ahm | Chat en geruchten | 3 | 07-07-08 16:17 |
|
|