Wat zouden jullie doen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben een newbee op het gebied van iPhone en zit met een paar dilemma's: (vooraf moet ik wel zeggen dat de looks fenomenaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat zouden jullie doen?
Hoi, ik ben een newbee op het gebied van iPhone en zit met een paar dilemma's:
(vooraf moet ik wel zeggen dat de looks fenomenaal zijn en de navigatie me grandioos lijkt)
Graag jullie ideeën en opmerkingen! Elk advies of ervaring is welkom. THX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jep dat kan alemaal (dat is standaard, iPhone kan veel meer)
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 15-05-08 om 00:19. |
|
||||
|
||||
Bijna alles is mogelijk met de iPhone, maar als het je echt een beetje te moeilijk lijkt zou ik eventjes wachten tot Apple zijn iPhone-ei heeft gelegd op 9 juni bekijk in de tussentijd wat items op het Forum
|
|
|||
|
|||
AHM, ik heb een ander vraagje voor je. Hoe is het je gelukt om de N95 te synchroniseren met lotus. Ik probeer van alles maar krijg het op eoa manier niet voor elkaar .....
alvast bedankt voor een evenutele reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zouden jullie graag zien van Apple? | Guest-20201028093429 | Chat en geruchten | 50 | 21-11-10 20:47 |
Hoe doen jullie dat? | Rammin | Archief | 1 | 13-10-09 14:27 |
Wat voor web apllicatie zouden jullie willen zien? | thalee86 | iPhone Apps | 15 | 06-05-09 07:46 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|