iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/18553-foutje-zakelijk-abbo-zonder-kvk-register.html)

renssies 08-08-08 20:35

Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register
 
ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ik zag dat ik een zakelijk abbo had want mijn aansluitkosten waren 22,06 en mijn abbo zelf was 25,17 en buiten bundel was 0,42 (2 smsjes) maar ik heb voor mijn iphone gewoon 80 euro moeten betalen. nu is mijn vrag hebben meer mensen hier last van of heb ik dat nu aleen? en moet ik nou t-mobile inligten of gewoon een goedkoop abbo nemen en het hun laten oplossen:p

KEESSS 08-08-08 22:02

zakelijke of prive maakt qua kosten niet uit.

renssies 08-08-08 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS (Bericht 164456)
zakelijke of prive maakt qua kosten niet uit.

dit maakt kwa kosten wel uit want zakelijk is goedkoper als privé maar volgens mij heb ik het door wat t-mobile heeft gedaan want op mijn naam staat ook een bedrijf geregistreerd dus ik denk dat ze denken dat het voor mijn werk is:p

forum.bericht 09-08-08 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renssies (Bericht 164381)
ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ik zag dat ik een zakelijk abbo had want mijn aansluitkosten waren 22,06 en mijn abbo zelf was 25,17 en buiten bundel was 0,42 (2 smsjes) maar ik heb voor mijn iphone gewoon 80 euro moeten betalen. nu is mijn vrag hebben meer mensen hier last van of heb ik dat nu aleen? en moet ik nou t-mobile inligten of gewoon een goedkoop abbo nemen en het hun laten oplossen:p

Ik vermoed dat je de BTW bent vergeten want er is weinig tot geen verschil in de eindkosten tussen beide.

Overigens om de rekening fiscaal zakelijk te kunnen gebruiken moet de rekening op naam bedrijf gesteld te worden.


(PS: het leest stukken prettiger als je zinnen met een hoofdletter laat beginnen en je spellingscontrole inschakelen kan ook geen kwaad.)

ButcherJF 10-08-08 13:22

Off-topic
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 164592)
....

(PS:.... en je spellingscontrole inschakelen kan ook geen kwaad.)

Heb even gezocht, maar weet jij hoe je dat -zonder plugins of extra software te installeren- doet in IE? Kan dat eigenlijk? Is toch ook geen instelling van dit forum, of zoek ik niet goed?


forum.bericht 10-08-08 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 166057)

Off-topic

Heb even gezocht, maar weet jij hoe je dat -zonder plugins of extra software te installeren- doet in IE? Kan dat eigenlijk? Is toch ook geen instelling van dit forum, of zoek ik niet goed?


Ik gebruik al vele jaren geen IE meer kan dus weinig hulp geven in deze maar desnoods type je e.e.a. in bijv. Kladblok of neem je een andere browser. Ik vermoed overigens dat het ergens onder "Opties" of "Eigenschappen" verborgen zit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.