Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register
ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ik zag dat ik een zakelijk abbo had want mijn aansluitkosten waren 22,06 en mijn abbo zelf was 25,17 en buiten bundel was 0,42 (2 smsjes) maar ik heb voor mijn iphone gewoon 80 euro moeten betalen. nu is mijn vrag hebben meer mensen hier last van of heb ik dat nu aleen? en moet ik nou t-mobile inligten of gewoon een goedkoop abbo nemen en het hun laten oplossen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zakelijke of prive maakt qua kosten niet uit.
|
|
|||
|
|||
dit maakt kwa kosten wel uit want zakelijk is goedkoper als privé maar volgens mij heb ik het door wat t-mobile heeft gedaan want op mijn naam staat ook een bedrijf geregistreerd dus ik denk dat ze denken dat het voor mijn werk is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens om de rekening fiscaal zakelijk te kunnen gebruiken moet de rekening op naam bedrijf gesteld te worden. (PS: het leest stukken prettiger als je zinnen met een hoofdletter laat beginnen en je spellingscontrole inschakelen kan ook geen kwaad.) Laatst gewijzigd door forum.bericht; 09-08-08 om 01:50. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi, microsim zonder iPhone abbo | Jurjanos | KPN | 0 | 13-03-11 21:09 |
waar iphone 4 kopen ZONDER abbo? | fiestaboyke | Koopinformatie Nederland | 5 | 15-12-10 22:43 |
Windows: itunes register vergeten te backuppen, en nu? | radikale | iTunes | 4 | 05-10-09 19:59 |
Iphone automatisch internet zonder abbo | gon1234abcd | Archief | 1 | 26-06-09 19:03 |
op 3G zonder 3G abbo | Nupa | Odido (T-Mobile) | 10 | 07-08-08 12:28 |
|
|