Visual voicemails? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Als ik op mijn iphone de voicemailknop indruk, belt mijn iphone gewoon het standaard t-mobile voicemail nummer Hoe kan ik zorgen dat visual ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Visual voicemails?
Beste mensen,
Als ik op mijn iphone de voicemailknop indruk, belt mijn iphone gewoon het standaard t-mobile voicemail nummer Hoe kan ik zorgen dat visual voicemail ingeschakeld word? Ik kan nergens een optie vinden hiervoor. Alvast bedankt Dennis ps: 3g werkt wel gewoon goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit een mogelijke oplossing:
Ga naar instellingen Algemeen Stel opnieuw in Hetstel netwerkinstellingen En als je de zoekoptie gebruikt is er genoeg info te vinden.
|
|||
|
|||
...of zorg dat je abo helemaal geactiveerd is!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
duidelijk,
Ik heb gisterochtend mijn iphone gehad, maar ik kan nog steeds niet registreren voor my-tmobile , hoe lang gaat dat nog duren? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je 1202 belt kan je belminuten status opvragen, als je nog niet volledig geactiveerd bent hoor je dat daar ook, weet je ook meteen waarom visual voicemail het niet doet!
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn abonnement volledig geactiveerd en hoor bij 1202 geen melding. Desondanks heb ik geen visual voicemail. Ik heb met een ander nummer een voicemail in gesproken en zie niks op mijn scherm. Wie weet hoe dat komt? Moet je ergens anders nog wat activeren?
|
|
|||
|
|||
Visual Voicemail
Ik heb precies hetzelfde. Ik zie ook niets van de visual voicemail terug op mijn telefoo. Weet iemand hoe ik dit dan moet aktiveren?
|
|
|||
|
|||
1233 bellen. wachtwoord instellen.... en geduld hebben... heb je met een uurtje nog geen visual voicemail, dan wordt het t-mobile bellen
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet eens wat ik me moet voorstellen bij visual voicemail dus ik mis niets
maar bij mij werkt het ook niet
|
||||
|
||||
dat kan ook alleen als je een 3G via Tmobile hebt en niet op iphone 1.0 met firmware 1.1.4 zoals je aangeeft in je profiel.
|
|||
|
|||
Ok
Dit gaat over de telefoon van mijn vrouw en die heeft er nu zo een en ik heb me niet verder opnieuw aangemeld in dit forum met haar gegevens, dus..... |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone vorige woensdag in gebruik genomen. Visual voicemail verscheen vrijdag plotseling. Wordt blijkbaar door T-Mobile geactiveerd.
|
|
||||
|
||||
Ja klopt, dit duurt enkele dagen voordat alles is gecativeerd voor jou abbo, als je een week al wacht dan gewoon de klantenservice bellen en een status opvragen.
Succes dames en heren |
|
|||
|
|||
Nou
Ik heb mijn abbo al vanaf 16 juli.. TOen heeft T-mobile een fout gemaakt en mij per ongeluk tijdelijk afgesloten.. Daarna weer aangesloten als ik nu voicemail wil activeren staat er; Voicemail fout.. Verder kan ik wel bellen en alles ? Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual Voicemail? | ChrisVLV | Overige providers Nederland | 1 | 31-07-10 09:02 |
Voicemails weg? | sjalih | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-01-10 16:08 |
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? | TheStijg | Chat en geruchten | 3 | 31-01-09 01:40 |
visual voicemail | jvp | Archief | 1 | 19-09-08 10:32 |
Visual voicemail + 3G | dynamiet | Odido (T-Mobile) | 2 | 17-07-08 20:10 |
|
|