Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zó! Made by TheStijg Made by me, niet bewerkt oid....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken?
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding... Laatst gewijzigd door TheStijg; 29-01-09 om 22:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
haha, leuk !!
|
|
||||
|
||||
Of je zet je voicemail gewoon uit....
Of je neemt voor de verandering je telefoon op....... ;-)
|
||||
|
||||
Danke. Ik wilde graag een originele voicemail (mn ma sprak er één in en lag helemaal stuk, ze betaald namelijk mijn abonnement).
Ik krijg er wel leuke reacties op, en het is toch is wat anders.... Laatst gewijzigd door Bomans; 31-01-09 om 19:04. Reden: op aanvraag :-) ,samengevoegd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe leven de mensen die je iPhone maken? | wvy | Chat en geruchten | 30 | 15-09-16 10:18 |
hoe ervoor zorgen dat het scherm niet draait | omed4life | Archief | 4 | 24-03-10 18:12 |
iPhone: Hoe ervoor zorgen dat baseband niet word vernieuwd?? | mematii | Jailbreak | 4 | 31-12-09 10:31 |
|
|