Visual voicemail + 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik 3G uitschakel doet visual voicemail het perfect, alleen wanneer ik 3G inschakel en met een andere telefoon naar mijn iphone bel doet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Visual voicemail + 3G
Wanneer ik 3G uitschakel doet visual voicemail het perfect, alleen wanneer ik 3G inschakel en met een andere telefoon naar mijn iphone bel doet de voicemail het niet.
Ik las op het forum al iemand die er ook last van had, Maar heeft iedereen dit probleem? en is er een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem is vandaag opeens opgelost. terwijl ik zelf niks verandert heb.
|
|
||||
|
||||
Topic verplaatst
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
Visual Voicemail? | ChrisVLV | Overige providers Nederland | 1 | 31-07-10 09:02 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Visual Voicemail | ayoltderoos | Overige providers Nederland | 19 | 20-07-08 18:20 |
|
|