//

Visual Voicemail

Visual Voicemail discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of de functie Visual Voicemail ook werkt met bijvoorbeeld T-Mobile of dat dat echt een speciaal iets is? AT&T bied het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-07, 22:08
ayoltderoos ayoltderoos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard Visual Voicemail

Ik vroeg me af of de functie Visual Voicemail ook werkt met bijvoorbeeld T-Mobile of dat dat echt een speciaal iets is? AT&T bied het namelijk als speciaal iets aan in Amerika, moet dat in Nederland ook nog geintroduceerd worden!?

Alvast bedankt!
Ayolt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-07, 22:11
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard

moet nog komen in nederland, waarschijnlijk als de iPhone hier ook officieel te koop is.
  #3  
Oud 19-12-07, 22:34
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Maak van dat "waarschijnlijk" maar "zeker". Het is een netwerkfunctie die door de operator moet worden verzorgd en aangezien de kosten daarvan redelijk hoog zijn is dit voorbehouden aan de exclusieve aanbieder van de iPhone.
  #4  
Oud 19-12-07, 22:46
ayoltderoos ayoltderoos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Och, dat is jammer! Zijn er nog andere dingen die in het iPhone arsenaal wegvallen doordat het niet met de echte provider wordt gedaan...?
Blijven smsjes gewoon in conversatie wijze weergegeven worden? Conference calls nogsteeds met een klik op de knop op te zetten? Dat soort kleine, maar toch handige dingen, nog wel te gebruiken?
  #5  
Oud 20-12-07, 03:21
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ja dat is allemaal nog te gebruiken..
  #6  
Oud 20-12-07, 10:08
StephSands StephSands is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 27
Standaard

Het zou wel mooi zijn als je een vervangende applicatie daarvoor schrijft, welke dus los staat van je provider voicemail en lokaal alle's opneemt en afhandelt qua voicemail... maarja wie ben ik? Ik ken geen objective-c
  #7  
Oud 23-01-08, 23:22
klarenbl klarenbl is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayoltderoos Bekijk bericht
Och, dat is jammer! Zijn er nog andere dingen die in het iPhone arsenaal wegvallen doordat het niet met de echte provider wordt gedaan...?
Blijven smsjes gewoon in conversatie wijze weergegeven worden? Conference calls nogsteeds met een klik op de knop op te zetten? Dat soort kleine, maar toch handige dingen, nog wel te gebruiken?
Kun je mij uitleggen wat je met 'conference calls' bedoelt? Ik ken het van andere apparaten, niet van mijn iPhone. Kennelijk kijk ik niet goed.
  #8  
Oud 23-01-08, 23:57
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

als je aan het bellen bent, dan kan je een andere persoon toevoegen aan het gesprek. Je kan dan met 3 of meerdere mensen tegelijk een gesprek voeren. Als je aan bellen bent, is dat een van de opties in dat menu waar je ook kan kiezen voor je speaker of keypad.
  #9  
Oud 24-01-08, 00:27
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Alles behalve de visual voicemail werkt. Ik heb ooit wel eens zitten denken om een visual voicemail app zelf te maken. De methode die ik verzonnen had was als volgt. Sluit je computer thuis aan op je telefoonlijn (via je oude voicemodem). Ik heb nog een huistelefoon dat is wel een vereiste. Laat je voicemailnummer veranderen in je huisnummer. Bij de meeste providers kan je dit vrij eenvoudig doen. Op je PC, die wel altijd aan moet staan, laat je een programmaatje draaien die automatisch opneemt en een boodschap afspeelt waarna hij een gesprek opneemt. Er zijn genoeg van dit soort antwoordapperaatprogramma's te vinden op internet. Vervolgens stuurt hij een sms (moet je dus weer een sms-abo hebben op je vaste lijn) naar je iPhone met de mededeling dat er een bericht is ingesproken (nieuwe visual voicemail sms) vervolgens download je dit bericht (audio bestand) vanaf je huiscomputer (moet je dus weer een server mogen draaien op je internetverbinding). Een telefoonbeantwoorder met sms functie moet ik nog wel kunnen maken voor de PC (ik heb genoeg kennis van visualbasic om dit te doen), ik kan alleen geen visual voicemail programmaatje maken voor de iPhone (geen ervaring met mac). Als er iemand geinteresseerd is in dit project hoor ik het graag.
  #10  
Oud 24-01-08, 00:41
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

breter maak je dan en app op je iphonedie gewoon opneemt, zijn praatje afspeeld (sorry ik ben er niet laat bericht achter) en dan gaat opnemen tot de verbinding verbroken wordt... maar maak het maar ff (die spraakherkenning mensen kunnen dat vast)
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #11  
Oud 24-01-08, 00:53
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

@ sjowol, dat zal werken als je iPhone altijd aanstaat en berijk heeft. Dat is helaas niet zo. Ook begrijp ik dat het lastig is om in te tappen op de phone.app. Wat ik voorstel is gewoon een nieuwe voicemail.app schrijven voor geunlockte iphones en je eigen visualvoicemailserver maken en draaien. We weten al een tijdje dat visual voicemail onder andere via sms werkt: Visual Voicemail works through SMS? - Hackint0sh
Daarom mijn methode.
  #12  
Oud 24-01-08, 15:04
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedorr Bekijk bericht
Alles behalve de visual voicemail werkt. Ik heb ooit wel eens zitten denken om een visual voicemail app zelf te maken. De methode die ik verzonnen had was als volgt. Sluit je computer thuis aan op je telefoonlijn (via je oude voicemodem). Ik heb nog een huistelefoon dat is wel een vereiste. Laat je voicemailnummer veranderen in je huisnummer. Bij de meeste providers kan je dit vrij eenvoudig doen. Op je PC, die wel altijd aan moet staan, laat je een programmaatje draaien die automatisch opneemt en een boodschap afspeelt waarna hij een gesprek opneemt. Er zijn genoeg van dit soort antwoordapperaatprogramma's te vinden op internet. Vervolgens stuurt hij een sms (moet je dus weer een sms-abo hebben op je vaste lijn) naar je iPhone met de mededeling dat er een bericht is ingesproken (nieuwe visual voicemail sms) vervolgens download je dit bericht (audio bestand) vanaf je huiscomputer (moet je dus weer een server mogen draaien op je internetverbinding). Een telefoonbeantwoorder met sms functie moet ik nog wel kunnen maken voor de PC (ik heb genoeg kennis van visualbasic om dit te doen), ik kan alleen geen visual voicemail programmaatje maken voor de iPhone (geen ervaring met mac). Als er iemand geinteresseerd is in dit project hoor ik het graag.

Het lijkt mij iig erg intressant..
wat ik vroeger op mn pocket had was ideaal. voor iedere beller een apart berichtje achter laten. de ingekomen berichten waren ook op beller gesorteerd. kon ook een blacklist instellen.
Maar dit was op een WM6 toestel. is er al zoiets vd iphone beschikbaar ??
  #13  
Oud 05-02-08, 02:20
Roy1980 Roy1980 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jetgadget Bekijk bericht
Het lijkt mij iig erg intressant..
wat ik vroeger op mn pocket had was ideaal. voor iedere beller een apart berichtje achter laten. de ingekomen berichten waren ook op beller gesorteerd. kon ook een blacklist instellen.
Maar dit was op een WM6 toestel. is er al zoiets vd iphone beschikbaar ??

Dat zou inderdaad geweldig zijn.
  #14  
Oud 14-02-08, 22:44
danema danema is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Naast visual voice mail zou het trouwens ook handig zijn als iemand de telefoonapplicatie (incl. favorites, recents, keypad, en voicemail) in een nieuwe .app zou kunnen schrijven maar dan een zoekfunctie eraan toegevoegd.

Momenteel gebruik ik nl de telefoon applicatie en daarnaast nog is search.
Het zou handig zijn als dat allemaal in een zou zijn.


Greetz,
__________________
MacBook Pro, MacMini w/ 22" Wide, iPhone 8GB, Canon EOS 40D
  #15  
Oud 18-07-08, 18:37
rickvdael rickvdael is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar rickvdael
Standaard

Heb een T-mobile Abbo. Kan ik nu visual voicemail aanvragen of instellen.

Zo ja, hoe...???

Grtz
  #16  
Oud 18-07-08, 19:05
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Dat werkt gewoon al, hoef je verder niks voor te doen.
  #17  
Oud 18-07-08, 19:35
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Als je een iPhone abbo heb werkt visuel voicemail. Anders niet
  #18  
Oud 19-07-08, 13:25
Boetz Boetz is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 32
Standaard

werkt Visual Voicemail eigenlijk ook als ik een iPhone (oude generatie; geen 3g) heb uit amerika en los een abonnement afsluit bij T-Mobile?
  #19  
Oud 19-07-08, 13:27
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boetz Bekijk bericht
werkt Visual Voicemail eigenlijk ook als ik een iPhone (oude generatie; geen 3g) heb uit amerika en los een abonnement afsluit bij T-Mobile?
Nee. Visual Voicemail werkt alleen als je in de winkel een T-Mobile abonemment afsluit samen met de 3G iPhone.
  #20  
Oud 20-07-08, 18:20
frumble frumble is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

He, inderdaad jammer van de voicemail. Maar ik heb mijn phone naar 114 gebracht en nu werkt de functie in de telefoonapplicatie naar de voice mail (rechtsonder) niet meer. Ik heb wel een BUUF (customize) geïnstalleerd, maar kan me niet voorstellen dat dit het probleem is. Iemand een idee??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
Visual Voicemail? ChrisVLV Overige providers Nederland 1 31-07-10 09:02
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
visual voicemail jvp Archief 1 19-09-08 10:32
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.