officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone van t-mobile en ik heb daar voor 120 euro een unlock code aangevraagd. Deze code krijg ik pas over een week. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak?
ik heb een iphone van t-mobile en ik heb daar voor 120 euro een unlock code aangevraagd.
Deze code krijg ik pas over een week. Werkt die code nog als ik nu al mijn iphone jailbreak? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In je profiel staat dat je een US 8GB hebt met versie 1.1.4
|
|
|||
|
|||
Oh ja, thanks. Dat was mijn vorige iphone nog. Heb sinds vandaag de 3g. Was mijn profiel vergeten aan te passen. Is inmiddels gedaan nu.
|
|
||||
|
||||
Ja, dat werkt gewoon.
Je unlocked namelijk je baseband (modemfirmware) Dit staat los van de jailbreak en de "gewone" firmware |
|
||||
|
||||
Citaat:
en hoe zit dat dan als steeds de baseband wordt veranderd zoals met de laatste firmware update toen ook de baseband is veranderd¿ |
|
|||
|
|||
Is de baseband dan niet veranderd in de custom firware 2.0.1?
|
|
||||
|
||||
Voor de 3G wordt de baseband niet veranderd met de gepwnde 2.01 versie. Wel met de originele.
Aangezien de unlock van T-Mobile op IEDERE versie moet werken, zou dit niet uit mogen maken. De unlock waar het DEV team mee bezig is, is gebaseerd op de 2.00 baseband. Mocht je die straks willen gebruiken, dan is het aan te raden ABSOLUUT niet te upgraden met de officiele versie, maar met de gepwnde |
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon de gepwnde 2.0.1 erop zetten en wanneer ik die unlock code van tmobile binnen heb, kan ik die nog gewoon gebruiken en dan mijn vodafone kaartje erin stoppen?
|
|
||||
|
||||
dat zou idd prima moeten werken
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de informatie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3G 4.2.1 jailbreak en unlock via tmobile | Svenkras | Jailbreak | 13 | 26-05-11 15:12 |
iPhone 3G: Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? | wilwel | Unlock | 5 | 14-10-10 20:10 |
iPhone 1e gen.: Officiële unlock mogelijk door IMEI aan te passen met ZiPhone? | RRPhantom | Unlock | 19 | 18-06-09 22:05 |
|
|