op 3G zonder 3G abbo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag mijn ouwe tmobile sim in een 'van iemand anders gekochte' 3g met tmobile lock gedaan, geactiveerd enzovoort.. en het werkt allemaal goed. MAAR: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op 3G zonder 3G abbo
Heb vandaag mijn ouwe tmobile sim in een 'van iemand anders gekochte' 3g met tmobile lock gedaan, geactiveerd enzovoort.. en het werkt allemaal goed.
MAAR: Ik zie bovenin alleen maar een 3G logo, terwijl ik niet een iphone abbo met 3g heb. Wel heb ik zo'n gprs abbo van 10 euro per maand. Het internet doet het, zonder dat ik iets heb ingesteld. Kan het zijn dat ik tóch op het 3G net zit en daarvoor betaal, of kan dit niet.. en zit ik dus gewoon op gprs? (en ja, de tmobile helpdesk is dicht, maar ik wil er graag vanavond veel mee internetten, vandaar )
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je met "zo'n gprs abo van 10 euro per maand" een Web& Walk van T-Mobile bedoeld,
dat is ook 3G, alleen iets afgeknepen snelheid ten opzichte van een iPhone abo. (abonnement is met 1 b, ik neem aan dat je abo als afkorting hiervan gebruikt, dan is het ook met slechts 1 b ) |
|
||||
|
||||
Dat 3G logo staat daar omdat de iPhone dat aan kan, niet dat het direct gebruikt wordt.
|
||||
|
||||
ook dat
|
|
|||
|
|||
Right.. bedankt voor de correctie en de hulp.. ik zet het dus weer snel aan.. als er geen extra kosten door komen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt gelijk, maar op 1 of andere manier gebruikt werkelijk iedereen "abbo", ik snap het werkelijk niet. Natuurlijk ben ik ook niet vaudt vrij, in tegendeel, maar abbo als afkorting kan ik me zo aan storen, ik moet dan altijd aan een online kinder hotel denken |
|
||||
|
||||
Alles spellingcorrecties op een stokje..
Heb vandaag naar T-Mobile gebeld en door een medewerker van de helpdesk werd mij verteld dat ik rustig 3G aan kon zetten met mijn Pocket Internet Totaal gevalletje.. Het zou niet mogelijk zijn om meer kosten te maken dan het vaste tarief.. Uiteraard weet ik dit pas zeker bij mijn eerste rekening met iPhone 3G, maar durf er nu wel vanuit te gaan.. Zit er overigens wel over te denken om een PIT Plus af te sluiten.. maar ja.. wel weer een tientje meer.. Die radiozenders trekt deze verbinding niet, en dat is wel vrij k*t..
Modded TiN Gold/black (DIY Knight Creations) iPhone Fw. 1.1.3 Laatst gewijzigd door pritch; 06-08-08 om 19:21. Reden: *account van huisgenoot stond aan, maar bericht door Nupa |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds maandag mijn iphone. Maar kan eigenlijk nog niet internetten omdat er een fout is gemaakt bij T-mobile online bestellingen (Ga nu niet vertellen wat er fout is gegaan) . Kan pas over 4 of vijf weken met zekerheid gaan internetten. Nu zei iemand tegen mij: Je kan gewoon internetten. maar dan moet je je sim kaart weghalen. Hij zei me ook dat het je niets gaat kosten om te internetten zonder simkaart. Ik twijfel wel een beetje. Heeft iemand ervaring met internetten zonder simkaart?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, Ik bedoel inderdaad via Wi-Fi. ik heb ook draadloos internet in de buurt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi, microsim zonder iPhone abbo | Jurjanos | KPN | 0 | 13-03-11 21:09 |
waar iphone 4 kopen ZONDER abbo? | fiestaboyke | Koopinformatie Nederland | 5 | 15-12-10 22:43 |
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? | MTHJ | Archief | 34 | 09-07-09 15:24 |
Iphone automatisch internet zonder abbo | gon1234abcd | Archief | 1 | 26-06-09 19:03 |
Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register | renssies | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-08-08 21:55 |
|
|