Gratis abonnement?

Gratis abonnement? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhone gebruikerts, Ik heb dus de nieuwe iPhone 3GS, meteen gereserveerd toen het kon, en heb hem al vrolijk in gebruik sinds 27 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 July 2009, 01:17
Animestyle's schermafbeelding
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 June 2009
Berichten: 32
Standaard Gratis abonnement?

Hallo mede iPhone gebruikerts,

Ik heb dus de nieuwe iPhone 3GS, meteen gereserveerd toen het kon, en heb hem al vrolijk in gebruik sinds 27 juni.
Zelfs met nummerbehoud en alles. (ik ben nieuwe klant bij T-Mobile)

Er is alleen iets vreemds aan de hand.

T-Mobile heeft nog helemaal niks van mijn rekening afgeschreven.
Geen 26,25 euro aansluitingskosten en geen 29,95 euro maandelijkse kosten.
Alleen de 200 euro die ik aan de deur moest pinnen voor het toestel.

Mijn rekening nummer heb ik gecontroleerd op de website van T-Mobile en die klopt gewoon en betaalmethode staat op automatische incasso.

Op zich vind ik het niet zo erg eigenlijk, maar uiteindelijk komen ze natuurlijk wel geld halen

Iemand anders met deze vreemde omstandigheden?

Laatst gewijzigd door Animestyle; 29 July 2009 om 01:25.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29 July 2009, 09:40
Dragon's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 64GB (Goud) [FW: 8.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 June 2009
Berichten: 805
Stuur een bericht via Skype™ naar Dragon Send a message via twitter to Dragon
Standaard

Nou die rekening komt echt wel binnen vallen, waarschijnlijk rond deze dagen. En als je pech hebt volgende maand waardoor je dus twee maanden moet betalen.

Heb je online ook geen factuur gezien?
  #3  
Oud 29 July 2009, 10:58
Animestyle's schermafbeelding
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 June 2009
Berichten: 32
Standaard

Onder het kopje "Mijn facturen" staat "Er zijn geen resultaten gevonden."
Dus op het moment geen facturen.

En dat is inderdaad het mindere aan deze situatie, dat ik zometeen vanalles tegelijk moet gaan betalen xD
Maja, ik houd het geld wel even apart

Maar toch wel raar, zouden ze het te druk hebben met onderhoud/nieuwe abonnementen afsluiten om geen geld van rekeningen afschrijven ofzo?
  #4  
Oud 29 July 2009, 11:22
ICB ICB is offline
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 June 2009
Berichten: 24
Standaard

T-mobile heeft een paar weken lang 'onderhoud' gehad aan de site/systemen. Denk dat het echt nog wel afgeschreven wordt, maar dat het tijdelijk even wat achterloopt...
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.