Paar vragen bestellen Iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) He iedereen, Binnenkort ga ik een Iphone bestellen, heb mijn ouders al redelijk overtuigd maar ik heb van die ouders die van alle details wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Paar vragen bestellen Iphone
He iedereen,
Binnenkort ga ik een Iphone bestellen, heb mijn ouders al redelijk overtuigd maar ik heb van die ouders die van alle details wat willen weten -.- Dus heb ik een aantal vragen over T-mobile en de Iphone. 1. Betaal je al abbonnementsgeld terwijl je wacht op de komst van je Iphone ( de 8 weken levertijd). 2. Hoelang is je beltegoed houdbaar? 3. Internet in het buitenland kost gewoon geld buiten de bundel om neem ik aan? Except wi-fi denk ik? Gr Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1: nee, je betaald 50,- reserveringskosten (maar dit wordt in mindering gebracht bij de levering)
2: 2 maanden (overschot van 1 maand gaat mee naar de tweede maand) 3: Ja, klopt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paar vragen over mijn iphone 4 | frankiemasoeka | iPhone algemeen | 5 | 09-01-11 22:09 |
Vragen over bestellen iPhone SDK | zorphion | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 01-01-10 03:16 |
Net nieuwe iphone paar vragen. | sander1986 | Archief | 2 | 03-06-08 13:26 |
Paar vragen over de iphone | roy6644 | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 11:41 |
Een paar vragen over de Iphone! | Corally | iPhone algemeen | 6 | 24-11-07 22:33 |
|
|