Net nieuwe iphone paar vragen. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb dus net me nieuwe iphone binnen met een abbo van 1 jaar, het is een amerikaanse iphone. Heb er een paar vraagjes over: 1:Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Net nieuwe iphone paar vragen.
Heb dus net me nieuwe iphone binnen met een abbo van 1 jaar, het is een amerikaanse iphone. Heb er een paar vraagjes over:
1:Ik deed net me nieuwe simkaart erin en wou m unlocken met de pincode maar die was fout, klopt dat nou want de telefoon is al geactiveerd door Hi zelf? 2: Hoe krijg ik gewoon nederlands op me telefoon want die staat niet bij de talen? 3: En er staat nu ook locked sim links bovenaan. Alvast bedankt,Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo Sander, misschien moet je eerst eens via de zoekfunctie naar wat antwoorden zoekn. Of met de Wiki. Zo kom je zeker al wat verder.
Verder , veel plezier met je aankoop. |
|
||||
|
||||
Inderdaad zoekfunctie gebruiken met woorden als iliberty wnpwn en ifoneguide
Kijk ook eens in de wiki of handleidingen Slotje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paar vragen over mijn iphone 4 | frankiemasoeka | iPhone algemeen | 5 | 09-01-11 22:09 |
Paar vragen bestellen Iphone | Eurovreter | Odido (T-Mobile) | 1 | 29-07-09 14:57 |
Een paar vraagjes over mn net nieuwe iPhone | ~boi | iPhone algemeen | 12 | 12-12-08 11:02 |
Paar vragen over de iphone | roy6644 | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 11:41 |
Een paar vragen over de Iphone! | Corally | iPhone algemeen | 6 | 24-11-07 22:33 |
|
|