iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/42306-untrasn0w-unlock-geen-service-tmobile-simkaart.html)

master 23-08-09 23:57

untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart
 
hallo

weet iemand een oplossing voor het volgende
heb een 3gs gejailbreaked fw 3.0 en geunlocked (ultrasn0w) maar met een tmobile simkaart krijg ik geen " service"
kpn/ telfort doen het wel.

enige idee hoe ik tmobiel simkaart werkend kan krijgen?

EN-IS 24-08-09 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 342160)
hallo

weet iemand een oplossing voor het volgende
heb een 3gs gejailbreaked fw 3.0 en geunlocked (ultrasn0w) maar met een tmobile simkaart krijg ik geen " service"
kpn/ telfort doen het wel.

enige idee hoe ik tmobiel simkaart werkend kan krijgen?

Het lijkt me dan logisch dat er iets aan de hand is met dat simkaart, heb jij toevallig nummerbehoud (nummerportering) aangevraagd, als je antwoord "ja" is dan heb jij zonet je probleem zelf opgelost!~

Als het "nee" is, dan raad ik je aan om de simkaart van tmob in een ander toestel te stoppen (Nokia/SonyEricsson), te testen of het werkt, bel even iemand;
Werkt het > NEE, dan is de eerste alinea de oplossing
Werkt het > JA, dan is je iphone niet goed geunlockt, voer unlock opnieuw uit!

robkeulers 24-08-09 19:54

Bij mij is het antwoord.. Ja, ik heb nummerportering aangevraagd, maar dat gebeurt pas in november. Kan ik tot die tijd de oude sim niet gebruiken?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 342383)
Het lijkt me dan logisch dat er iets aan de hand is met dat simkaart, heb jij toevallig nummerbehoud (nummerportering) aangevraagd, als je antwoord "ja" is dan heb jij zonet je probleem zelf opgelost!~

Je schrijft dat je het probleem dan zelf hebt opgelost,maar is het niet zo dat het probleem er dan nog steeds is?:confused: Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

EN-IS 24-08-09 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robkeulers (Bericht 342580)
Bij mij is het antwoord.. Ja, ik heb nummerportering aangevraagd, maar dat gebeurt pas in november. Kan ik tot die tijd de oude sim niet gebruiken?



Je schrijft dat je het probleem dan zelf hebt opgelost,maar is het niet zo dat het probleem er dan nog steeds is?:confused: Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Nee, je kunt de NIEUWE simkaart niet gebruiken, dat is dan raar, want je abbo van kpn/telfort loopt pas in november af, dan pas neemt t-mobile de nummer over, dus de NIEUWE simkaart die werkt niet (tot de dag/datum van nummerportering, deze info had je ook op de website van tmob kunnen vinden).

En nee ik heb het niet opgelost, jij hebt het probleem zelf opgelost, dat is wat ik ermee probeerde zeggen ;)

robkeulers 24-08-09 20:13

Het is niet mijn eigen iphone.

Als ik mijn simkaart van telfort er in doe, dan doet hij het, ik kan bellen!
. Als ik de simkaart van het oude abo (vodafone) van de iphonebezitter plaats, dan geeft hij simlock aan.

Dat het nieuwe, nog niet werkende simkaartje het niet doet (en simlock aangeeft) moge duidelijk zijn.

lsp 25-08-09 09:37

simlock is wat anders dan geen service..

simlock is de code beveiliging van je simkaart..:cool:

EN-IS 25-08-09 21:47

Ik snap het niet meer om eerlijk te zijn... Doet de tel het nu of nog steeds problemen? Zo ja, beschrijf het eens duidelijk aub.

crazyroy 25-08-09 21:59

uhm.... hoe kom ik aan ultranow? ik wil hem ook onlocken... ge jailbreaked is ie al :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.