untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo weet iemand een oplossing voor het volgende heb een 3gs gejailbreaked fw 3.0 en geunlocked (ultrasn0w) maar met een tmobile simkaart krijg ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart
hallo
weet iemand een oplossing voor het volgende heb een 3gs gejailbreaked fw 3.0 en geunlocked (ultrasn0w) maar met een tmobile simkaart krijg ik geen " service" kpn/ telfort doen het wel. enige idee hoe ik tmobiel simkaart werkend kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het "nee" is, dan raad ik je aan om de simkaart van tmob in een ander toestel te stoppen (Nokia/SonyEricsson), te testen of het werkt, bel even iemand; Werkt het > NEE, dan is de eerste alinea de oplossing Werkt het > JA, dan is je iphone niet goed geunlockt, voer unlock opnieuw uit!
|
|||
|
|||
Bij mij is het antwoord.. Ja, ik heb nummerportering aangevraagd, maar dat gebeurt pas in november. Kan ik tot die tijd de oude sim niet gebruiken?
Je schrijft dat je het probleem dan zelf hebt opgelost,maar is het niet zo dat het probleem er dan nog steeds is? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Laatst gewijzigd door King1987; 24-08-09 om 21:02. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En nee ik heb het niet opgelost, jij hebt het probleem zelf opgelost, dat is wat ik ermee probeerde zeggen |
|
|||
|
|||
Het is niet mijn eigen iphone.
Als ik mijn simkaart van telfort er in doe, dan doet hij het, ik kan bellen! . Als ik de simkaart van het oude abo (vodafone) van de iphonebezitter plaats, dan geeft hij simlock aan. Dat het nieuwe, nog niet werkende simkaartje het niet doet (en simlock aangeeft) moge duidelijk zijn. |
|
|||
|
|||
simlock is wat anders dan geen service..
simlock is de code beveiliging van je simkaart..
|
||||
|
||||
Ik snap het niet meer om eerlijk te zijn... Doet de tel het nu of nog steeds problemen? Zo ja, beschrijf het eens duidelijk aub.
|
|
|||
|
|||
uhm.... hoe kom ik aan ultranow? ik wil hem ook onlocken... ge jailbreaked is ie al
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service, herkent simkaart niet! | phill | iPhone algemeen | 16 | 26-10-11 00:43 |
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart | iJob | Overige providers Nederland | 1 | 12-02-11 13:06 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
Geen service door pincode simkaart | bohnen | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 09:49 |
|
|