Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn geknipte sim van hollandsnieuwe doet vandaag ineens vaag. Eerst had mn iPhone van het ene op het andere moment "geen service". Na een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart
Mijn geknipte sim van hollandsnieuwe doet vandaag ineens vaag. Eerst had mn iPhone van het ene op het andere moment "geen service". Na een paar restarts nog steeds niet... Na een stuk of 3 restarts, niet direct achter elkaar, krijg ik wanneer ik de simkaart er opnieuw indoe een melding met "ongeldige simkaart"!?.
Heb het kaartje sinds vorige week en gewoon mee gebeld (wel eerst moeten knippen). Internet wilt ook nog niet meewerken... Iemand raad/tips? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
denk je niet dat er toch kans is dat je je simkaart vernield hebt bij het knippen, hoewel het nu pas problemen geeft? Al een ander simkaartje in je iPhone geprobeerd? Dan kun je uitsluiten of het aan je telefoon ligt, of niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service, herkent simkaart niet! | phill | iPhone algemeen | 16 | 26-10-11 00:43 |
Ongeldige Simkaart iPad 2 | LightPhoenix | iPad algemeen | 0 | 27-03-11 21:31 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ineens geen service | papegaai01 | Odido (T-Mobile) | 29 | 29-09-09 21:20 |
Geen service door pincode simkaart | bohnen | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 09:49 |
|
|