//

Ongeldige Simkaart iPad 2

Ongeldige Simkaart iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik heb vrijdag een iPad 2 64GB 3G zwart aangeschaft. Ik had ook een Vodafone internet sim aangeschaft voor mijn iPad 2 alleen sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-11, 21:31
LightPhoenix LightPhoenix is offline
• iOS 13.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard Ongeldige Simkaart iPad 2

Heey,

Ik heb vrijdag een iPad 2 64GB 3G zwart aangeschaft.
Ik had ook een Vodafone internet sim aangeschaft voor mijn iPad 2 alleen sinds vanochtend ondervind ik problemen.

Mijn iPad 2 geeft de heletijd deze melding aan: ongeldige sim.

De simkaart er opnieuw instoppen of de ipad opnieuw opstarten heeft geen zin, dan krijg ik nogsteeds dezelfde melding.

Als ik de simkaart verwijder en de ipad zonder sim opstart geeft hij netjes te melding geen simkaart. Als ik deze dan in de ipad stop geeft hij eerst de melding geen service en vervolgens springt hij over op ongeldige sim.

Weet iemand een oplossing? ik gebruik overigens iOS 4.3.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart iJob Overige providers Nederland 1 12-02-11 13:06
Iphone 4: melding ongeldige simkaart oomit iPhone algemeen 10 09-01-11 15:32
Synchronisatie lukt niet door ongeldige simkaart Rappie iTunes 10 24-08-09 20:09
iPhone hersteld nu zegt hij ongeldige simkaart sarsefras Archief 5 11-06-08 14:16
Ongeldige simkaart T-Mobile na normaal gebruik henzepietje Odido (T-Mobile) 8 06-05-08 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.