iPhone hersteld nu zegt hij ongeldige simkaart discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone net hersteld en nu wilt hij niet meer aangaan omdat hij zegt dat ik een ongeldige simkaart erin heb zitten. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone hersteld nu zegt hij ongeldige simkaart
Ik heb mijn iPhone net hersteld en nu wilt hij niet meer aangaan omdat hij zegt dat ik een ongeldige simkaart erin heb zitten. Ik heb de telefoon bij belnu besteld en heb hem nu 3 dagen. Kan iemand mij helpen?
Ik kan er wel mee bellen en gebeld worden, bij emergency call, ik kom alleen niet meer in de software.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door de telefoon te resetten heb je de simlock weer geactiveerd. Bel de winkel op zou ik zeggen of lees de unlock handleidingen door op deze website.
|
|||
|
|||
Thanks voor de reactie. Na verschillende dingen te hebben geprobeerd is het gelukt.
|
|
|||
|
|||
hoe als ik vragen mag ken nog iemand met zelfde probleem
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zie het subforum iPhone Software Unlock voor zeer uitgebreide discussies over dit onderwerp.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongeldige Simkaart iPad 2 | LightPhoenix | iPad algemeen | 0 | 27-03-11 21:31 |
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart | iJob | Overige providers Nederland | 1 | 12-02-11 13:06 |
Iphone 4: melding ongeldige simkaart | oomit | iPhone algemeen | 10 | 09-01-11 15:32 |
Ongeldige simkaart T-Mobile na normaal gebruik | henzepietje | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-05-08 19:34 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
|
|