3G/4G-netwerk in Nederland? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in Thailand en verhuis binnenkort naar Nederland. Vraag: Heeft Nederland 3G / 4G?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G/4G-netwerk in Nederland?
Ik woon in Thailand en verhuis binnenkort naar Nederland. Vraag: Heeft Nederland 3G / 4G?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja, we hebben de 3GS en de 4G
|
||||
|
||||
Wat je waarschijnlijk bedoeld is of we ook een 4G netwerk hebben? Die hebben we in Nederland nog niet. In elk geval nog geen landelijk dekkend, voor particulieren te gebruiken, netwerk. Dat zal ook nog wel even duren.
Wat Nederland wel heeft zijn meerdere 3G netwerken. KPN, Vodafone en T-Mobile hebben alle drie een landelijk 3G netwerk.
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Overige telecomproviders Nederland en België.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
4G gaat nog laaaaaaaaaaaang duren, en we hebben deze ondersteuning nog niet eens in telefoons zitten.
|
||||
|
||||
4G zullen we wel hebben tegen de tijd dat er 5G netwerken zijn. Hopeloos.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is het een blok nutteloze extra snelheid die niet eens zo veel verschilt van het originele 3G netwerk van nu? Of is 4G echt zoveel verschil samen met 3G? Is het bijvoorbeeld sneller als Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
Valt dus nog wel mee, nog dit jaar upgrade in NL: T-Mobile Nederland gaat netwerk dit jaar upgraden naar hspa+ | Mobile | Tweakers.net Nieuws
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederland.fm | lowfly | iPhone Apps | 36 | 20-03-11 14:10 |
3g netwerk naar 2g netwerk | Cayenneke | iPhone algemeen | 4 | 09-10-10 20:41 |
TV.com in Nederland? | Nemisis2003 | iPhone Apps | 0 | 02-05-09 14:02 |
|
|