instellingen Yestelecom discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met de instellingen van Yes voor de iPhone 3gs. Dank...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellingen Yestelecom
Heeft iemand ervaring met de instellingen van Yes voor de iPhone 3gs.
Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen KPN MMS voor de Iphone 3G en Iphone 3GS vanaf Firmware 3.0
Ga naar Settings General Network Cellular Data Network MMS of in het Nederlands Instellingen Algemeen Netwerk Mobiel datanetwerk MMS En stel dan hetvolgende in: KPN (NL) MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc APN: portalmmm.nl user: Niets invullen pass: Niets invullen Mms proxy IP-adres: 10.10.100.10:5080 Poortnummer: 5080 (indien vereist) MMS max message: 300000 Mms ua prof url: Niets invullen. Opgelet U moet de iPhone herstarten om bij de foto’s de optie “MMS” te zien verschijnen (zoals hieronder): |
|
|||
|
|||
Instructies Internet instellingen (voor specifieke applicaties zoals navigatie en fotoservice)
|
|
|||
|
|||
Instructies Internet instellingen (voor specifieke applicaties zoals navigatie en fotoservice)
|
|
|||
|
|||
met dank ik kom er zo wel uit. Zal laten weten hoe deze KPN achtige werkt wanneer je veel in het buitenland bent.
|
|
|||
|
|||
Ik probeer bovenstaande instelling in te voeren maar ik kan bij mobiel data niks invullen. Het gaat om een 3gs met firmware 4.2.1. Iemand ervaringen/oplossingen om de data (in Duitsland en Oostenrijk) toch aan de gang te krijgen? Provider is Yes Telecom (voor de zekerheid)
Laatst gewijzigd door JorisJ; 18-02-11 om 13:48. |
|
|||
|
|||
Ik ook niet meer, weet niet wat er aan de hand is. Bel eens met Leiden(yestelecom.nl)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet instellingen | astramen | iPad algemeen | 8 | 12-11-10 06:02 |
instellingen | arcovandermeij | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-01-09 17:42 |
instellingen Wi-Fi ? | jen2149 | Wi-Fi | 4 | 30-07-08 17:31 |
Instellingen Wijzigen . . | adempinar | iPhone algemeen | 15 | 06-06-08 02:03 |
|
|