Telenet instellingen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar de Telenet webmail instellingen voor de iPad. Moet ik deze invullen bij 'anders' ... Help!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telenet instellingen
Ik ben op zoek naar de Telenet webmail instellingen voor de iPad.
Moet ik deze invullen bij 'anders' ... Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik bovenaan eerst op POP
Inkomende email: pop.telenet.be Uitgaande email: smtp.telenet.be Daarna kan het zijn dat ie zegt dat het niet is gelukt, klik dan gewoon op verder. Dan zegt dat u mogelijk geen emails kunt ontvangen, klik op verder. En u ontvangt email.
|
||||
|
||||
Naam: ******
Adres: ****** Beschrijving: ***** Server inkomende post Hostnaam: in.telenet.be Gebruikersnaam: ****** Wachtwoord: ****** Server uitgaande post SMTP: uit.telenet.be dat zou moeten werken (hier zowel op mijn iPhone als iPad) Wel opletten, versturen van mail kan enkel als je op het netwerk van telenet zit.
|
|||
|
|||
Die instellingen van WVY kloppen, maar zodra ik een tweede uitserver toevoeg voor mijn 3G-mails (smtp.mobistar.be) dan loopt het zooitje in het honderd wanneer ik via 3G probeer te versturen. Het lijkt dat hij zelfs niet eens tot de secundaire server komt want ik krijg altijd de error dat het versturen via uit.telenet.be niet kon voltooid worden...
|
|
|||
|
|||
De instellingen moeten toch onder POP ingevuld worden he?
Sinds gisteren deed mijn "mail" eigenaardig op mijn iphone. Heb terug mijn instellingen ingegeven maar krijg steeds een ssl fout. mvg |
|
|||
|
|||
Ik krijg merkwaardig genoeg geen mail binnen van Telenet. Hotmail en gmail zijn in orde, maar de mails van telenet wilt hij maar niet binnenkrijgen. Mijn paswoord en gebruikersnaam zijn correct, ingaande staat op in.telenet.be en pop is ingeschakeld. Hij vraagt ook of je de SSL config wil doorgaan en daar heb ik "NEE" op geklikt. Begrijp het niet goed wat er nog fout kan zijn...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heeft voor mij geholpen Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
succes en laat het me even weten of het je gelukt is...... |
|
|||
|
|||
telenet webmail wek goed maar bij het versturen kan ik geen bijlage toevoegen, dus foto's meezenden lukt niet, er staat trouwens nergens een icoon of iets anders om u verder op weg te helpen. Vanuit Iphoto lukt het ook niet om langs Wi-Fi verbinding te sturen.
Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen telenet | Svenonline | Telenet | 11 | 01-02-13 17:49 |
instellingen (BE) Base/telenet | gmlens | Base | 5 | 18-12-11 14:42 |
Telenet mail instellingen iphone 3g | pumpeduse | iPhone algemeen | 2 | 21-07-08 20:27 |
België: Iphone instellingen telenet mobile | marlboro | Overige providers België | 7 | 27-06-08 18:03 |
Wi-Fi Telenet | samoht | Wi-Fi | 6 | 15-02-08 11:29 |
|
|