Mail instellingen telenet discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn instelling van mijn mailbox op m'n iPad. Ik ben bij Telenet en ik heb juist dezelfde instellingen gebruikt als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail instellingen telenet
Ik heb een probleem met mijn instelling van mijn mailbox op m'n iPad. Ik ben bij Telenet en ik heb juist dezelfde instellingen gebruikt als op m'n iPhone. Mail binnenhalen lukt niet dan zegt hij " de gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist". Mail versturen lukt wel. Wat doe ik verkeerd??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn telenetpost krijg ik wel binnen. Maar een mail versturen( instelling uit.telenet.be)dat lukt niet. Wat doe ik verkeerd? Heeft iemand hetzelfde probleem?Graag hulp aub.
Danku |
|
|||
|
|||
Via Mail => Accounts => binnen jouw eigen account de POP informatie goed invullen.
Het correcte e-mail adres. In Incoming Mail server als hostname: pop.telenet.be, dan je door Telenet toegekende "User Name" en je paswoord. Bij SMTP plaats je smtp.telenet.be. Dit zou perfect moeten werken... |
|
|||
|
|||
Beste,
Bedankt voor uw reactie. Ik heb uit vervangen door smtp.telenet.be maar krijg nu berichte smtpserver ondersteunt geen wwidentiteitscontrole. Dus ik ben nog geen stap verder.Inkomende mail lukt wel !! Groeten |
|
|||
|
|||
Vul bij gebruikersnaam je mailadres in dan zou het normaal moeten lukken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gedaan wat u mij aanbevolen hebt maar het lukt nog steeds niet. Inkomende mail oké, bij uitgaande mail smtp heb ik zelfde instelling gebruikt als inkomende maar dus wel smtp.telenet.be gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Server inkomende mail:in.telenet.be
Gebruikersnaam: A123456 Wachtwoord:********* Server uitgaande mail: SMTP : smtp.telenet.be Geavanceerd: Gebruik SSL NIET aanzetten! Identiteitscontrole :wachtwoord. Serverpoort 110 Zo staat het hier ingesteld en werkt zonder probleem Laatst gewijzigd door jiepie; 21-02-11 om 02:19. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: E-mail blabla
|
|
|||
|
|||
wil maar niet lukken op een Ipad4
|
|
||||
|
||||
probeer eens bij uitgaande poort 25
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Welke instellingen gebruiken jullie voor uitgaande mail op een iPhone wanneer je niet op het Telenet netwerk zit?
Wanneer ik per ongeluk wil versturen blijft hij proberen, lukt niet en batterij iPhone loopt vlug leeg. bedankt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
instellingen (BE) Base/telenet | gmlens | Base | 5 | 18-12-11 14:42 |
Telenet instellingen | astramen | iPad algemeen | 8 | 12-11-10 06:02 |
Telenet Mail | Jokepetoke | iPhone algemeen | 2 | 17-11-08 21:14 |
Telenet mail instellingen iphone 3g | pumpeduse | iPhone algemeen | 2 | 21-07-08 20:27 |
België: Iphone instellingen telenet mobile | marlboro | Overige providers België | 7 | 27-06-08 18:03 |
|
|