Telenet Mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Op mijn telenet account heb ik 2 adressen staan. nl 1 met @telenet.be en een 2e adres met @......com Graag had ik geweten of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telenet Mail
Beste,
Op mijn telenet account heb ik 2 adressen staan. nl 1 met @telenet.be en een 2e adres met @......com Graag had ik geweten of het mogelijk is om enkel mijn business mail adres kan binnenhalen op mijn Iphone en dus niet mijn @telenet.be Alvast bedankt. Groeten Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk niet dat het gaat lukken wanneer deze op één en dezelfde account zitten. Maar kan je bij telenet geen 2de account aanmaken in mailbox met een andere login ?
|
|
|||
|
|||
Beste,
Het is nl een account aangemaakt via mydomain.com en deze heb ik laten 4waarden naar mijn telenet account. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet configuratie mail | tomdelbarge | iPhone algemeen | 35 | 11-04-13 19:02 |
Mail instellingen telenet | Svenonline | Telenet | 11 | 01-02-13 17:49 |
e-mail telenet instellen | giljom | Archief | 1 | 28-12-09 19:30 |
Telenet mail instellingen iphone 3g | pumpeduse | iPhone algemeen | 2 | 21-07-08 20:27 |
Mail instellen lukt niet. (Telenet) | Matthi | iPhone algemeen | 9 | 10-01-08 15:36 |
|
|