Lockscherm, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee hoe de tijd kunt verlengen. Als ik nu op de home knop klik duurt het ongeveer 6 seconden en verdwijnt vervolgens weer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscherm,
Iemand enig idee hoe de tijd kunt verlengen. Als ik nu op de home knop klik duurt het ongeveer 6 seconden en verdwijnt vervolgens weer. Nu kan inteliscreen dit geloof ik wel. Weet niet geheel hoe dat werkt en of dat kosteloos is. Het lijkt me dat er ergens een file aangepast moet worden....
alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het echt zo lang duurt voordat de home-knop enige reactie geeft, dan ligt dat meestal aan veel processen op de achtergrond. Even restarten door de home- en power-button tegelijk in te drukken (totdat iPhone helemaal opnieuw start met Apple logo) helpt dan wel.
|
|
||||
|
||||
Dat is niet wat hij bedoeld.
Als je op de homeknop drukt verschijnt het scherm met de klok gedurende 6 sec. Hij wil dat langer. Je kan het inderdaad via intelliscreen, maar je moet er wel voor betalen. |
|
|||
|
|||
Bij mij duurt het vaak even voordat het weer etc in beeld komt....
Das vaak niet binnen de 5sec..... Das die dan van meerdere dagen.... Dus ik dacht als ie iets meer seconden krijgt is het opgelost! |
|
||||
|
||||
Hmm, raar.
Bij mij verschijnt het meteen. je kan je tijd verlengen naar 15 sec. Staat bij auto-dim tijd |
|
|||
|
|||
auto-dim,
1. Use your favorite method to browse to /private/var/mobile/Library/Preferences
2. Download the com.apple.springboard.plist file to your computer 3. Go to http://140.124.181.188/~khchung/cgi-bin/plutil.cgi and convert the plist file out of its binary format and save it (you can replace the original) 4. Open the file with your favorite text editor (notepad will work) 5. Find the line <key>SBAutoDimTime</key> 6. The next line will look like <integer>##</integer> where ## is just some number. Change ## to whatever you want the delay to be before the screen dims. For example, if you change it to 30, the screen will dim in 30 seconds. 7. Upload your newly modified file back to /private/var/mobile/Library/Preferences on your iphone 8. Respring your phone and DONE Stap 3 ging bij mij mis dus nog niet verder geprobeerd. De file staat er wel maar weet niet of dit ook voor fw 2.1 telt.... Als ik via winterboard extended aanzet dan krijg ik bij helderheid autodim maar deze lijkt geen toepassing te hebben op het lockscherm. Ben nog niet echt verder blijf wel proberen. Misschien iemand nog een tip? |
|
||||
|
||||
Upload anders even de file die moet aangepast worden. Dan pas ik het vanavond aan op mijn mac. Dat gaat probleemloos zonder eerst om te zetten. Laat dan weten hoeveel seconden je wenst.
|
|
|||
|
|||
Hierbij de file. 15 aan 30 seconden lijkt mij afdoende!
Alvast bedankt voor de moeite |
|
||||
|
||||
Ik probeer het eerst met 15 sec en je laat dan maar weten of het goed is.
|
|
|||
|
|||
Prima. Heb intelliscreen geprobeerd. Het werkt alleen wanneer de kalender of sms etc aanstaat. Het lijkt erop dat intellliscreen niet met een leeg lockscherm overweg kan gaan. Verder is het helaas 10 dagen geldig.
|
|
||||
|
||||
Ik heb even een file gemaakt met .plist's voor 15, 20 en 30 sec.
RapidShare: Easy Filehosting (Doe ik niet om jou voor te zijn hoor Bomans, khad alleen niks te doen ) |
|
||||
|
||||
Geen probleem hoor. Blij te zien dat er ook anderen willen helpen
|
|
|||
|
|||
Lockscherm,
Bedankt voor de moeite JWVD en Bomans!
Heb het betreftde bestand op de iphone gezet en vervolgens herstart. Het was effe spannend maar helaas bracht het niet het gewenste resultaat. Nu dat ik weet dat het kan via itelliscreen is de gedachte daarbij irri. Voormij is itelliscreen niet echt een oplossing. Te druk etc..... Ik kan niet echt een andere manier bedenken. Jammer dat er niet te zien valt wat itelliscreen op de achtergrond doet. Voor nu denk ik aan een slotje?!?! Tenzij iemand nog iets te binnen schiet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscherm blijft aan | kadim_nr1 | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 16:42 |
Bij lockscherm blijft hij licht geven | psvu2 | iPhone algemeen | 3 | 16-07-09 14:24 |
Kalender notificatie lockscherm/tijd/datum | DurdenDesign | Archief | 1 | 14-03-08 16:27 |
|
|