Kalender notificatie lockscherm/tijd/datum discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) bestaat er een add on/programma die ervoor zorgt dat de volgende afspraken uit je agenda als notificatie op het scherm staan. Ik had hiervoor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() bestaat er een add on/programma die ervoor zorgt dat de volgende afspraken uit je agenda als notificatie op het scherm staan. Ik had hiervoor een MDA Compact III en vond het ontzettend handig dat ik ten alle tijden kon zien wat mijn afspraken van die dag (of zelfs komdende dagen) waren.. iemand die hier een oplossing voor heeft of geinteresseerd is dit te gaan maken?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homescherm tijd en datum | maloutje191 | iPhone algemeen | 6 | 28-04-12 21:46 |
Tijd en datum 'reset' regelmatig | witchdoc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-08-10 15:28 |
Windows: Tijd en Datum op I-tunes | marc73 | iTunes | 3 | 15-06-10 12:15 |
Kalender icoontje op springboard toont alleen datum | joncko | Desktop-applicaties | 0 | 20-06-09 21:47 |
Datum en Tijd instellingen | jkrikke | Archief | 1 | 11-04-08 16:13 |
|
|