Synchronisatie meerdere agenda's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot over enkele weken was ik verzot op PPC's met WM. Verleden week een Iphone gekocht maar denk hem terug te vervangen door een PPC. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie meerdere agenda's
Tot over enkele weken was ik verzot op PPC's met WM.
Verleden week een Iphone gekocht maar denk hem terug te vervangen door een PPC. Mijn frustratie is, vroeger syncte ik mijn PPC zowel thuis als op het werk en wal alles zichtbaar in 1 agenda. Zowel thuis op het werk als op de PPC. Nu met Iphone, maakt hij 2 agenda's aan zowel op Iphone als in outlook. Is er geen mogelijkheid om deze 2 samen te voegen...? Zeer frustrerend...? Ook bij het syncen geeft hij veel conflicten..... Niet echt tevreden (op dit moment)..... Groeten. Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het simpelste is eea via mobileme te synchroniseren. Dat verhelpt je probleem.
|
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb mij een account op MobileMe aangemaakt. Maar wat zie ik nu, hij heeft zo maar liefts 5 agenda's aangemaakt; Work - Home - Calendar - Agenda en _ModCal201e.calendar. Deze laatste week ik echter niet wat het nut hiervan is. En als ik nu op mijn PC outlook opendoe en ga naar agenda. Heb ik ook 5 verschillende agenda's. Ik heb hier totaal geen overzicht meer van al mijn activiteiten in 1 deftige agenda. Is dit op te lossen ....? Alvast bedankt en groeten. Johan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Synchronisatie van agenda | Jillvh | iTunes | 8 | 28-01-11 17:28 |
synchronisatie agenda ? | pamaco69 | iTunes | 12 | 06-05-10 14:56 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Synchronisatie agenda | didiegonzales | Archief | 3 | 03-08-08 09:33 |
|
|