Iphone 5 geen mails via data netwerk discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag mijn iphone 5. Ik had de iphone 4S en telenet King en dat werkte perfect. Ik heb alles mooi kunnen overzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 geen mails via data netwerk
Ik heb sinds zaterdag mijn iphone 5. Ik had de iphone 4S en telenet King en dat werkte perfect.
Ik heb alles mooi kunnen overzetten naar mijn nieuw toestel, en alles werkt behalve de mails binnenhalen via het datanetwerk. Hij blijft onderaan verbinden geven. Via Wi-Fi werkt dit wel uitstekend... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data verbruik Iphone terug te zien door beheerder Wi-Fi netwerk? | K1984 | iPhone algemeen | 4 | 08-11-12 12:55 |
iPhone haalt geen mails van Hotmail | omaro | iPhone algemeen | 0 | 05-09-12 07:31 |
geen mobiel data netwerk | baukec | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 12:21 |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
iPhone haalt geen mails meer binnen | Londonforever | iPhone algemeen | 1 | 20-09-08 18:06 |
|
|