//

Iphone 5 geen mails via data netwerk

Iphone 5 geen mails via data netwerk discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag mijn iphone 5. Ik had de iphone 4S en telenet King en dat werkte perfect. Ik heb alles mooi kunnen overzetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Telenet
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-13, 19:45
jamiro jamiro is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard Iphone 5 geen mails via data netwerk

Ik heb sinds zaterdag mijn iphone 5. Ik had de iphone 4S en telenet King en dat werkte perfect.
Ik heb alles mooi kunnen overzetten naar mijn nieuw toestel, en alles werkt behalve de mails binnenhalen via het datanetwerk. Hij blijft onderaan verbinden geven. Via Wi-Fi werkt dit wel uitstekend...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data verbruik Iphone terug te zien door beheerder Wi-Fi netwerk? K1984 iPhone algemeen 4 08-11-12 12:55
iPhone haalt geen mails van Hotmail omaro iPhone algemeen 0 05-09-12 07:31
geen mobiel data netwerk baukec iPhone algemeen 3 21-12-10 12:21
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) JajeBlade Jailbreak apps en thema's 3 04-07-10 00:21
iPhone haalt geen mails meer binnen Londonforever iPhone algemeen 1 20-09-08 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:12.