//

geen mobiel data netwerk

geen mobiel data netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds kort heb ik een iphone 4 incl. een hi abb. Ik wil de internet instellingen handmatig invoeren. Echter als ik de instructies van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-10, 21:56
baukec baukec is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard geen mobiel data netwerk

sinds kort heb ik een iphone 4 incl. een hi abb.

Ik wil de internet instellingen handmatig invoeren.

Echter als ik de instructies van de hi site volg kom ik er niet uit.

Je moet bij apn bepaalde gegevens invoeren maar daar kom ik niet.

Ik kan alleen kiezen om Schakel 3g netwerk in, Mobiele data.

Wanneer ik dat allebei aanzet komt er nog steeds geen mogelijkheid op de apn instellingen in te voeren.

Op dit forum heb ik nog geen duidelijk antwoord voor dit probleem gevonden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 23:27
Tom! Tom! is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 25
Standaard

Dit had ik ook met mijn Ben Simkaart. Dit lijkt op een soort bug ofzo. Ik heb het opgelost door OP JE IPHONE naar deze site te gaan: Unlockit - APN Changer for your iPhone
Eerst moet je een paar keer op continue klikken. Daarna moet je je APN gegevens invullen zoals je ze gekregen hebt, en vervolgens klikken op 'create profile', hierna zal je een soort appje installeren die je de APN gegevens op je iPhone zet.
Helaas is er nog geen bug-fix om te zorgen dat je via de normale wegen de instellingen van je APN kan veranderen, dus je zult het voorlopig moeten doen met deze web-app (wat mij eigenlijk prima afgaat).

Succes!
  #3  
Oud 20-12-10, 23:54
baukec baukec is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom! Bekijk bericht
Dit had ik ook met mijn Ben Simkaart. Dit lijkt op een soort bug ofzo. Ik heb het opgelost door OP JE IPHONE naar deze site te gaan: Unlockit - APN Changer for your iPhone
Eerst moet je een paar keer op continue klikken. Daarna moet je je APN gegevens invullen zoals je ze gekregen hebt, en vervolgens klikken op 'create profile', hierna zal je een soort appje installeren die je de APN gegevens op je iPhone zet.
Helaas is er nog geen bug-fix om te zorgen dat je via de normale wegen de instellingen van je APN kan veranderen, dus je zult het voorlopig moeten doen met deze web-app (wat mij eigenlijk prima afgaat).

Succes!

okee bedankt voor je reactie,,echter doet internet het wel bij mij maar vind het toch raar dat ik dat niet kan instellen terwijl het zo wel staat op de site van hi...maar zo laten dan of toch die 'app' installeren?
  #4  
Oud 21-12-10, 12:21
Tom! Tom! is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baukec Bekijk bericht
okee bedankt voor je reactie,,echter doet internet het wel bij mij maar vind het toch raar dat ik dat niet kan instellen terwijl het zo wel staat op de site van hi...maar zo laten dan of toch die 'app' installeren?
Als het nu prima werkt zou ik het zo laten, mocht je ooit overstappen naar een andere provider zal ik het wel installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem gellinckske Overige providers België 3 16-03-11 17:13
Ik kan niet in me mobiel data netwerk! help cherrytop iPhone algemeen 1 25-02-11 15:43
mobiel data netwerk knop verdwenen rickduring Overige providers Nederland 20 14-12-10 16:44
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) JajeBlade Jailbreak apps en thema's 3 04-07-10 00:21
Mobiel data netwerk pieterwillems iPhone algemeen 11 27-04-09 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.