update lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn 4 G iphone meld steeds dat er een update moet worden uitgevoerd. Doe ik dat krijg ik de melding:aangeschafde onderdelen op de iphone moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update lukt niet
mijn 4 G iphone meld steeds dat er een update moet worden uitgevoerd. Doe ik dat krijg ik de melding:aangeschafde onderdelen op de iphone moeten eerst worden overgezet naat itunes. Als ik heb gesyngroniseerd lukt het nog steeds niet. graag hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je op toepassen geklikt rechts onderaan bij itunes? Je kan ook zowel bij itunes zelf zelf op update klikken en dan zal je zien of deze ermee begint of niet, als de update gedaan al gedaan is verschijnt er nen tekst je de nieuwste software enzo hebt opstaan. is de update voor de iphone dan of eentje voor itunes? |
|
|||
|
|||
dank voor de reactie. maar het lukt nog steeds niet er staat: er zijn aangeschaft onderdelen op mijn iphone die nog moet worden overgezet naar itunes op de pc.
Ik heb de apps gesyngroniseerd en verder is er niets aangeschaft dus wat kan ik nog doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update lukt niet | Smallcat | iPhone algemeen | 5 | 02-01-12 17:18 |
Windows: Ipad 2 update lukt niet | Dennisss | iTunes | 4 | 26-04-11 16:27 |
Update naar 4.3.1 lukt niet | robbievz | iPhone algemeen | 11 | 28-03-11 21:25 |
iPhone: jailbreak update lukt niet | colja2002 | Jailbreak | 0 | 13-03-11 14:18 |
Software update lukt niet | d.wurms | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 18:45 |
|
|