Mobiel data netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn mobiel datanetwerk instellen maar als ik naar algemeen netwerk ga staat dat dar nergens:s alleen 3g en vpn.. Weet iemand waar dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel data netwerk
Ik wil mijn mobiel datanetwerk instellen maar als ik naar algemeen netwerk ga staat dat dar nergens:s alleen 3g en vpn..
Weet iemand waar dit naar toe is? Want ik moet het kunnen instellen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je misschien iets preciezer aangeven wat je wilt doen? Netwerkinstellingen komen namelijk automatisch binnen op je iPhone/telefoon en hoef je dus normaalgesproken niet in te stellen.
|
|
|||
|
|||
ik heb eenzelfde soort probleem.
ik heb een iphone van tmobile maar ik heb er een telfort kaart inzitten. ik krijg niet automatisch mijn internetgegevens binnen. kan iemand mij helpen met instellen? |
|
|||
|
|||
Helpt herstel netwerkinstellingen ook niet? Gaat het om bepaalde instellingen (sms servicenummer bijvoorbeeld)?
|
|
|||
|
|||
ik krijg helemaal geen automatische gegevens. ik heb ook geen idee waar ik mijn internet kan instellen.
ik durf niet opnieuw mijn netwerk in te stellen omdat ik bang ben dat ik mijn telefoon dan niet meer kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is de menu mobiel data netwerk weg:s kan het dus niet instellen |
|
|||
|
|||
omdat ik niet het netwerk van tmobile maar van telfort gebruik krijg ik ze dus niet automatisch.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helpt het misschien als je je SIM in een andere telefoon doet en dan weer terug in je iPhone? |
|
|||
|
|||
nee dat helpt ook niet.
telfort gaf zelf aan dat ze geen automatische gegevens konden versturen voor deze telefoon. ik denk dat ik gewoon naar de winkel ga om het te laten instellen. |
|
|||
|
|||
Bij my is de menu waar ik het kan instellen gewoon weg. Ik moet bij apn internet.proximus.be invullen maar ik kan het nergens vinden. Het is helemaal verdwenen:s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem | gellinckske | Overige providers België | 3 | 16-03-11 17:13 |
Ik kan niet in me mobiel data netwerk! help | cherrytop | iPhone algemeen | 1 | 25-02-11 15:43 |
geen mobiel data netwerk | baukec | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 12:21 |
mobiel data netwerk knop verdwenen | rickduring | Overige providers Nederland | 20 | 14-12-10 16:44 |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
|
|